سدان اسپرت آریزو ۵ اس توسط مدیران خودرو وارد بازار می‌شود

0 1,057

آریزو ۵ به‌عنوان یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای موجود در بازار، محبوبیت بسیاری نزد مشتریان ایرانی دارد. نسل جدید این خودرو با پسوند s، ظاهری متفاوت، کابین امروزی و تجهیزات بیشتر نسبت به نسخه قبلی به‌زودی به نمایندگی مدیران خودرو و با برند MVM در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

مشخصات آریزو ۵ اس

آریزو ۵ اس مدیران خودرو از زبان طراحی جدید چری برخوردار بوده و به‌عنوان یک سدان اسپرت شناخته می‌شود. این ماشین در نمای جلو دارای جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی عمودی و همین‌طور چراغ‌های مه‌شکن به سبک «ویندنایف» بوده که ظاهری تهاجمی و جوان‌پسند را به خودرو بخشیده است. از دیگر مشخصات آریزو ۵ اس در بخش ظاهر می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی با کالیپرهای قرمزرنگ، آنتن باله کوسه‌ای، چراغ‌های عقب مجزا و دیفیوزر عقب با طراحی اسپرت اشاره کرد.

داخل کابین Arrizo 5 نیز دستخوش تغییراتی نسبت به نسل قبلی شده است. طراحی داشبورد تغییر یافته و دریچه تهویه با دکمه‌های کنترل لمسی در قسمت بالای آن جاسازی شده‌اند. در وسط داشبورد، نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی به چشم می‌خورد. فرمان حالت دی-کات داشته و شامل دکمه‌های کنترلی می‌شود. اطلاعات حیاتی خودرو از طریق نمایشگر دیجیتالی جاسازی شده پشت فرمان در اختیار راننده قرار می‌گیرد. استفاده از تزئینات کرومی، استراحتگاه بازو و جالیوانی روی کنسول مرکزی، گرم‌کن صندلی جلو و صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم ۶ جهته از دیگر مشخصات آریزو ۵ اس در بخش کابین هستند.

سدان اسپرت جدید ام وی ام Arrizo 5s در بخش امکانات و تجهیزات ایمنی شامل ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع‌کننده نیروی توزیع الکترونیکی (EBD)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، سیستم ترمز کمکی (EBA)، سیستم پایش باد لاستیک‌ها (TPMS) و ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد می‌شود. این خودرو توانسته به ۶ ستاره ایمنی CNCAP دست پیدا کند.

مشخصات آریزو ۵ اس در بخش فنی هنوز اعلام نشده است. با این وجود سدان اسپرت همیشه هماهنگی عالی بین پیشرانه و گیربکس برقرار کرده و خریداران آن گلایه‌ای از عملکرد فنی خودرو نداشته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.