سری جدید جک J۴ چه تغییراتی را تجربه کرده است؟

0 2,775
بررسی‌های انجام‌شده بر روی سری جدید جک J۴ که در نمایشگاه خودروی شهر کرمان به نمایش گذاشته‌شده، حکایت از آن دارد که این خودرو تغییرات جدیدی را تجربه کرده است.

در این نسخه جدید جک J۴ دیگر خبری از مانیتور افترمارکتی و بیرون‌زده از قاب قبلی نیست و حالا یک مانیتور استاندارد شرکتی با ابعادی مناسب و پنل میانی داشبورد جای آن را گرفته است. کلیدهای اطراف این مانیتور جدید نیز به‌صورت فیزیکی هستند و شکل و شمایل بسیار زیباتری به کابین خودرو بخشیده‌اند.

به‌طور قطع این نمایشگر اندرویدی در جذب بیشتر مشتری تأثیر به‌سزایی خواهد گذاشت. به‌خصوص آنکه تقریبا تمامی رقبای J۴ در بازار از این آپشن برخوردار هستند و حالا دیگر زمان آن رسیده بود که کرمان‌موتور نیز در این راستا گام مؤثری بردارد.

رینگ‌های آلومینیومی از دیگر تغییرات سری جدید جک J۴ و دقیقاً مشابه با نمونه‌های مورد استفاده برای شاهینِ سایپا هستند و در واقع به تأمین‌کننده مشترک سایپا و کرمان‌موتور و بازار هدف یکسان آنها اشاره دارند.

دیگر تغییر اعمال‌شده در سری جدید خودرو جک J۴ مربوط به صندلی راننده این خودرو است. یک‌سری اصلاحات فرم و ساختاری در خصوص صندلی راننده این خودرو صورت پذیرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.