نخستین سری فیات ۵۰۰ تحویل مشتریان شد

0 3,406

طی مراسمی نخستین سری فیات ۵۰۰ توسط پارسیان موتور مانلی تحویل خریداران این خودرو در سامانه یکپارچه شد.

به گزارش کارنامه، طبق اعلام پارسیان موتور طی روزهای آینده تمامی خودروهای ثبت نامی زودتر از موعد، تحویل مشتریان خواهد شد.

فیات ۵۰۰ مجهز به موتور ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ  ۱.۲ لیتری است که ۶۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس نیمه اتومتیک ۵ سرعته وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد. با وجود اینکه ۵۰۰ از برند مشهور و معتبر ایتالیایی فیات است اما بایستی توجه داشت که با یک خودروی کاملا اقتصادی بازار اروپا طرف هستیم؛ چیزی در حد پراید!

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مدل حدود ۱۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن خالص فیات ۵۰۰ حدود ۹۰۰ کیلوگرم می‌باشد. قرار است در آینده نزدیک پارسیان موتور مدل‌های برقی این خودرو را نیز وارد بازار کند.

قیمت‌های نجومی دلالان برای فسقلی ایتالیایی

متقاضیان سامانه یکپارچه فیات ۵۰۰ را به قیمت ۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان پرداخت کرده‌اند. با تحویل نخستین سری از خودروها شاهد درج آگهی فروش آن‌ها در فضای مجازی هستیم به نحوی که قیمت‌های اعلامی تفاوت زیادی با قیمت رسمی آن دارد. در حال حاضر در روزهای ابتدایی عرضه این خودرو به بازار هستیم و قیمت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی این خودرو در بازار آزاد قطعا کاهشی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.