آگهی پیش‌فروش لاماری ایما تقلبی است؛ گول نخورید

0 2,420

هفته گذشته بود که شرکت آرین‌موتور به‌صورت رسمی از خودروی لاماری ایما رونمایی کرد و وعده داد تا نهایتا بهار سال آینده این خودرو را راهی بازار کشورمان خواهد کرد. با این وجود از صبح امروز عده‌ای سودجو اقدام به انتشار آگهی تقلبی پیش‌فروش این خودرو کرده‌اند که البته این موضوع نیز با واکنش رسمی شرکت آرین‌موتور تولیدکننده لاماری ایما مواجه شد.

در آگهی تقلبی پیش‌فروش خودرو لاماری ایما که بیشتر در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته از متقاضیان درخواست می‌شود که ضمن پرداخت وجه اولیه مشخصات خود را وارد کرده تا در لیست رزرو قرار گیرند.

روابط عمومی شرکت آرین‌موتور در واکنش به این اتفاق اعلام کرد:

هنوز هیچ‌گونه فروش و یا ثبت‌نامی برای لاماری ایما آغاز نشده و متقاضیان این محصول نباید به آگهی‌های جعلی منتشر شده در خصوص این خودرو توجه داشته باشند.

این شرکت از علاقه‌مندان به خرید خودروی لاماری ایما خواست تا هرگونه شرایط فروش رسمی را از وب‌سایت Lamari.ir و صفحه اینستاگرامی Lamarimotors پیگیری کنند.

لاماری ایما چه مشخصاتی دارد؟

لاماری ایما به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مجهز است که می‌تواند ۱۹۶ اسب‌بخار قدرت در ۵۶۰۰ دورموتور در دقیقه و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۵۰۰ تا ۴۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

گیربکس این محصول از نوع ۷ سرعته دوکلاچه تَر (Wet) بوده و نیروی تولیدی قوای محرکه آن نیز از طریق این گیربکس به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

لاماری ایما وزن خالصی برابر با ۱۵۵۰ کیلوگرم دارد و باک بنزین آن نیز قابلیت حمل ۵۵ لیتر سوخت را داراست. همچنین فضای کاربردی صندوق عقب ایما ۴۸۰ لیتر اعلام شده است که البته این فضا با خواباندن صندلی‌های عقب، به بیش از هزار لیتر ارتقا می‌یابد.

مصرف سوخت بهینه این خودرو در شرایط استاندارد ۷٫۵ لیتر به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است که البته این ادعا با توجه به شرایط سوختی جایگاه‌های کشور قابل‌تغییر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.