رد شدن احتمال باندبازی در سیستم فروش اینترنتی خودرو

0 1,465
اخیرا شایعات متعددی درباره احتمال باندبازی در سیستم فروش اینترنتی خودرو بر سر زبان‌ها افتاده است. با این حال طبق گفته مجری طرح‌های فروش اینترنتی، دستگاه‌های نظارتی به‌هیچ‌وجه اجازه دخل و تصرف در این سیستم را نمی‌دهند.

بازار خودرو ایران همیشه مملو از شایعات مختلف بوده و ظاهرا راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش نیز باعث جلوگیری از انتشار آن‌ها نشده است. این سامانه نوپا برای تکمیل و رفع معایب احتمالی به گذشت زمان احتیاج دارد و افراد سودجو از این نقطه‌ضعف برای اشاعه اخبار بی‌پایه استفاده می‌کنند.

چندی پیش شایع شده بود که گروهی به نام «باند عباس‌آباد» با نفوذ به سامانه یکپارچه فروش و دستکاری آن، روند ثبت‌نام را به نفع خود تغییر داده و توانسته‌اند چندین خودرو را به نام خود ثبت کنند. سپس حواله‌های خودرو را فروخته و علاوه بر سودهای چندمیلیونی، موجب رونق حواله فروشی از طریق این بستر مشترک شده‌اند.

با این حال، مجری طرح‌های فروش اینترنتی در مصاحبه اخیر خود، موفقیت این باند کذایی و به طور کلی احتمال باندبازی در سیستم فروش اینترنتی خودرو را رد کرد. به گفته وی، اگرچه سامانه یکپارچه فروش دست دلالان و واسطه‌گران را قطع نکرده، ولی بیش از ۹۰ درصد متقاضیان جزو افراد عادی و حقیقی به حساب می‌آیند و متخصصان امنیتی، اجازه نفوذ و خرابکاری را به هیچ گروه یا باند خاصی نمی‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.