ورود هونگچی H5 به بازار با اعلام قیمت‌های نجومی

0 595
سرانجام پس از تأخیر طولانی، بهمن موتور و بی ام کارز نخستین سری خودروهای وارداتی هونگچی H5 را تحویل مشتریان دادند. با ورود این خودروی لوکس چینی به بازار، شاهد قیمت‌گذاری‌های بسیار عجیب برای این نوبرانه هستیم.

به گزارش کارنامه، برند بی ام کارز به عنوان زیر برند واردکننده خودروهای گروه بهمن طی مراسمی در نمایندگی اختصاصی خود، نخستین سری از خودروهای هونگچی H5 را با پلاک ملی تحویل خریداران خوش شانس آن داد. این خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تمام شده است؛ البته که واردات محدود این سدان لوکس موجب شده تا حواله داران اقدام به درج آگهی‌های فروش ۶-۷ میلیارد تومانی برای این خودرو کنند.

هونگچی به عنوان لوکس‌ترین خودروساز کشور چین شناخته می‌شود. ورود این برند با کیفیت به بازار کشورمان سر و صدای زیادی به پا کرده و مشاهدات اولیه از این خودرو نیز نشان می‌دهد ذهنیت بد بودن خودروهای چینی برای همه مدل‌ها صدق نمی‌کند و هونگچی H5 با پلتفرم مزدا ۶، کیفیتی مشابه خودروهای معروف ژاپنی دارد.

بخوانید: معرفی مشخصات و امکانات هونگچی H5

با توجه به قیمت ۴ میلیاردی تویوتا کرولا و نرخ ۵.۵ میلیاردی کیا K5، به نظر می‌رسد در صورت عرضه منظم هونگچی H5 به بازار، شاهد تعدیل قیمت بازار آن تا مرز ۵ میلیارد تومان باشیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.