توضیحات ایران خودرو در مورد تأخیر در تحویل خودروها

5 3,964
مدیر عملیات فروش ایران خودرو، دلایل تاخیر در تحویل برخی از خودروها را اعلام کرد.

به گزارش کارنامه، مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای درباره مشکلات پلاک‌گذاری دنا پلاس و علت تحویل معوق خودروهای پژو ۲۰۷ و خانواده محصولات هایما توضیحاتی را ارائه داد. وی در خصوص وضعیت کلی شرکت گفت: هم‌اکنون حدود ۵۵ تا ۶۰ هزار دستگاه خودروی تحویل معوق در این شرکت وجود دارد و اکثر تعهدات موقعه بیش از ۳۰ روز تأخیر ندارند. مواردی که بیش از ۳۰ روز از تعهد شرکت گذشته است تلاش می‌کنیم تا زودتر تحویل مشتریان شود.

معاون فروش ایران خودرو در خصوص مشکلات پلاک‌گذاری خودروی دناپلاس اظهار داشت:

با هماهنگی با سازمان استاندارد، این مشکل برطرف شده و به‌زودی پلاک‌گذاری و تحویل این خودرو به مشتریان انجام خواهد شد.

معاون مدیرعامل ایران خودرو در ادامه افزود:

علت تأخیر در تحویل خودروی پژو ۲۰۷ و محصولات هایما مسئله ثبت‌نام بیش از حد در سامانه بوده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مدل‌ها هم به‌زودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. علا.ه بر این مسئله مشکل تخصیص ارز نیز به تأخیرهای یاد شده دامن زده و محصولاتی از جمله تارا نیز به همین دلیل با کندی تولید و به تبع آن تأخیر در تحویل مواجه هستند.

وی اطمینان خاطر داد که با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صمت این مشکلات به تدریج برطرف شده و جهت رضایت خاطر مشتریانی که در تحویل به موقع خودرویشان مصر هستند طرح‌های تبدیل خوبی ارائه خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. ناشناس
    ناشناس می گوید

    ۳۰ روز تاخیر؟
    ۶ ماه تکمیل وجه کردیم، ۶۴ روز از موعد تحویل گذشته، هنوز هم مشخص نیست کی تحویل بدن کسی هم جوابگو نیست، بعد میگن ۳۰ روز تاخیر ?

  2. مهدی
    مهدی می گوید

    سلام
    ۲۰۷اتومات برج ۴وبرج ۸واریزی داشتم وتکمیلوجه برج ۸شده تاریخ تحویل برج ۹بوده الان ۱۶بهمن هست فعلا هیچی به هیچی هنوزفاکتورم نشده

  3. Saeid
    Saeid می گوید

    قرار بوده ابتدای دی ماه تارا بگیرم ، حدود دو ماه گذشته فعلا هیچی…?

  4. Reza
    Reza می گوید

    تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو فعلا تمامی ندارد…

  5. محمد امین علیان
    محمد امین علیان می گوید

    آبان ماه تکمیل وجه کردم برای ۲۰۷ دستی، الان اسفند شده، نمایندگی زنگ زدم میگه چند ماه که کلا خط تولید متوقف شده و معلوم نیست تا سال آینده خط تولید راه بیافته، خب شما که خط تولید ندارید چرا تکمیل وجه میکنید، حداقل دویست میلیون آخر رو نمیگرفتید تا بتونم شب عید ی پراید بگیرم، من رو این ماشین حساب کرده بودم، ۸۰ کیلومتر هر روز باید برم سرکار و برگردم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.