مشخصات، قیمت و ویژگی‌های رانا پلاس ارتقا یافته اعلام شد

0 22,586

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین به‌روزرسانی وب‌سایت خود مشخصات رانا پلاس ارتقا یافته با گیربکس ۵ سرعته دستی و موتور TU5 را منتشر کرد. این خودرو که با قابلیت پشتیبانی از اسانداردهای ۸۵ گانه عرضه می‌شود، توسط شورای رقابت ۴۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

به گزارش کارنامه، رانا پلاس ارتقا یافته با هدف جبران زیان ایران خودرو، پاس کردن استانداردهای اجباری جدید، موتور TU5 معمولی و گیربکس ۵ سرعته دستی تولید می‌شود. این خودرو قابلیت پشتیبانی از تمامی الزامات ۸۵ گانه استاندارد از جمله سیستم کنترل پایداری، نمایشگر فشار باد تایر و سامانه راهنمای تعویض دنده را دارد.

مشخصات فنی و امکانات رانا پلاس ارتقا یافته

این خودرو مجهز به پیشرانهٔ TU5 معمولی و گیربکس ۵ سرعته دستی است و خبری از نمونه ارتقایافتهٔ موتور TU5 پلاس و گیربکس ۶ سرعته دستی در این خودرو نیست. ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتون‌متر خروجی این پیشرانه اعلام شده است. مصرف سوخت این خودرو نسبت به قبل تغییری نکرده است و به‌صورت پایه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند.

رانا پلاس جدید از نظر امکانات و تجهیزات نسبت به سایر تیپ‌های رانا تغییرات اندکی کرده است. از امکانات جدید این خودرو می‌توان به آینه الکتروکرومیک، برف پاک کن‌های ژله‌ای و روکش چرم و پارچه صندلی‌ها اشاره کرد. با توجه به تغییرات دفترچه راهنمای این خودرو، رانا پلاس جدید با امکانات ایمنی جدید همچون سیستم کنترل پایداری، نمایشگر فشار باد تایرها و سامانه راهنمای تعویض دنده روانه بازار خواهد شد.

قیمت رانا پلاس ارتقا یافته

شورای رقابت و گروه صنعتی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت کارخانه‌ای محصول جدید رانا پلاس ارتقا یافته را ۳۸۳ میلیون تومان اعلام کردند. با احتساب هزینه‌های قانونی و مالیات، قیمت مصرف‌کننده این خودرو در حدود ۴۳۰ میلیون تومان خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.