اعلام جزئیات طرح‌ فروش پیکاپ فوتون ایران‌خودرو دیزل

0 2,265

ایران‌خودرو دیزل به تازگی طرح فروش نقدی‌ای را برای پیکاپ فوتون در نسخه‌های بنزینی و دیزلی اعلام کرده که بر اساس آن این دو خودرو با تخفیف‌های قابل‌توجه ۳۰ و ۴۰ میلیون تومانی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

این طرح فروش از ۱۰ شهریور ماه آغاز و تا ۳۱ام این ماه ادامه دارد. خودروهای مذکور بین ۲ تا ۴ ماه دیگر یعنی در آبان‌ ماه و دی ماه سال جاری به خریداران آن‌ها تحویل داده خواهند شد.

ایران‌خودرو دیزل در این طرح فروش نسخه دیزلی پیکاپ فوتون را با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی و با بهایی برابر با ۸۲۸ میلیون تومان (به جای ۸۵۸ میلیون تومان) به خریداران آن عرضه خواهد کرد.

همچنین نسخه بنزینی نیز با بهایی برابر با ۷۶۷ میلیون تومان و با تخفیفی ۴۰ میلیونی به دست متقاضیان آن خواهد رسید. قیمت اصلی خودرو پیش از اعمال تخفیف برابر با ۸۰۷ میلیون تومان بوده است.

متقاضیان خرید دو شاسی‌بلند محبوب ایران‌خودرو می‌توانند با مراجعه به آدرس esale.ikd.ir نوع پیکاپ مورد نظر خود را انتخاب کرده و بسته به نوع آن مبلغ اولیه‌ای بین ۳۳۰ تا ۳۲۵ میلیون تومان را پرداخت کنند. باقیمانده مبلغ نیز در قالب اقساط پرداخت خواهد شد. هر دو خودرو مذکور به صورت قیمت قطعی به فروش خواهند رسید.

پیکاب فوتون چه مشخصاتی دارد؟

پیکاپ فوتون یک خودرو تجاری فول آپشن است که می‌توان آن را نتیجه یک همکاری موفق بین ایران‌خودرو دیزل و یک کمپانی چینی در نظر گرفت.

این خودرو باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است و در نسخه بنزینی به یک موتور ۲.۳ لیترى با حداکثر قدرت ۱۳۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتون‌متر مجهز است.

نسخه دیزلی فوتون نیز به یک پیشرانه ۲.۷ لیتری با حداکثر قدرت ۱۶۴ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر مجهز است. هر دو نسخه به یک گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز هستند که ساخت شرکت Getrag آلمان بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار است.

فوتون تونلند یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی محسوب می‌شود که بسیار چابک و مدرن بوده و یکی از اصلی‌ترین رقبای پیکاپ آسناست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.