آغاز همکاری ایران‌خودرو با دو برند اروپایی در صورت احیای برجام

0 2,103
همکاری ایران‌خودرو با دو برند اروپایی به شرط احیای برجام آغاز می‌شود. البته نام این دو برند فاش نشده است.

به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، این شرکت در حال مذاکره با دو برند معروف اروپایی است تا در صورت احیای برجام، همکاری با آن‌ها را آغاز ‌کند. البته خط تولید این برندهای سابقه‌دار ممکن است خارج از اروپا باشد.

وضعیت صنعت خودروسازی بدون شک در صورت احیای برجام بهبود می‌یابد. چون شرکت‌های تولیدکننده علاوه بر افزایش تیراژ محصولات باکیفیت می‌توانند با شرکت‌های خارجی همکاری داشته و خودروهای مونتاژی جذاب و پرطرفدار را روانه بازار ایران کنند.

مدیرعامل ضمن اشاره بر همکاری ایران‌خودرو با دو برند اروپایی معروف، از برنامه‌های آتی شرکت برای تکمیل و عرضه هر چه سریع‌تر خودروهای ناقص خبر داد. به گفته وی، عدم تولید خودروهای ناقص می‌تواند تأثیر مثبتی در کاهش قیمت محصولات داشته باشد.

در حال حاضر صنعت خودروسازی داخلی به سبب تحریم‌ها و ورود قطعات بی‌کیفیت، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. ایران‌خودرو با شناسایی مشکلات مربوطه، درصدد است گام‌هایی را برای ارتقای کیفیت محصولات خود بردارد.

ناگفته نماند که با توجه به اظهارات مدیرعامل ایران‌خودرو، می‌توان نام پژو را از بین شرکت‌های همکار احتمالی حذف کرد. ظاهرا اختلاف ایران‌خودرو با شریک فرانسوی قدیمی خود بر سر مسائل مالی بوده و ایجاد هرگونه همکاری در وهله اول، مستلزم رفع مشکلات بین طرفین است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.