ایران‌خودرو خراسان امسال هایما S8 را راهی بازار خواهد کرد

2 4,634
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از عرضه هایما S8 در سال ۱۴۰۱ خبر داد. این ماشین شاسی‌بلند در کنار هایما S7 و هایما S5 تولید می‌شود.

پروژه توسعه خط مونتاژ ایران‌خودرو خراسان در اواسط سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. علاوه بر تولید دو خودروی پرطرفدار هایما S5 و هایما S7، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از تولید و عرضه هایما S8 در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

خط تولید جدید با همکاری شرکت تام و ایران‌خودرو خراسان در حال تکمیل بوده و قادر به تولید هم‌زمان چهار خودروی شاسی‌بلند است.

زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با اشاره به رعایت تعهدات شرکت در خصوص تولید و عرضه خودروهای هایما، به افزایش سطح داخلی‌سازی قطعات و گسترش آموزش‌های ضروری به نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش تأکید کرد.

تولید و عرضه هایما S8 در سال جاری توسط ایران‌خودرو خراسان هم‌اکنون در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این خودروی شاسی‌بلند احتمالا در سه‌ماهه چهارم سال روانه بازار شود.

از سال ۱۳۹۴ تاکنون بیش از ۴۹ هزار دستگاه خودروی هایما توسط ایران‌خودرو خراسان ساخته و روانه بازار شده‌اند. این شرکت دقت خاصی در عرضه محصولات داشته و فاقد هرگونه تعهدات معوق است.

از طرف دیگر، هایما S8 ایران‌خودرو در بازار ایران با رقبای سرسختی مواجه است. فیدلتی پرایم و دیگنیتی بهمن موتور، فونیکس تیگو ۷ مدیران خودرو و همچنین KMC K7 کرمان موتور از جمله رقبای اصلی این ماشین به حساب می‌آیند. باید منتظر بود و دید که آیا عرضه بیشتر هایما S8 می‌تواند موجبات خرید بیشتر این محصول را فراهم آورد یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ابراهیم
    ابراهیم می گوید

    سلام میشه بگید کی دقیقا میاد و ثبت نام براش از کی شروع میشه

    1. منوچهر
      منوچهر می گوید

      سلام وقتتون بخیر
      به محض اطلاع از اولین اخبار مطمعنا شما رو در جریان قرار خواهیم داد دوست عزیز.
      امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ، در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.