عرضه نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور برای خیابان‌های ایران

0 1,508

خودروهای خانواده دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور جزو شاسی‌بلندهای محبوب و پرطرفدار در بازار ایران به حساب می‌آیند. بنابراین جای تعجب نیست که نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور نیز در آینده به بازار کشور عرضه شود.

نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور که قرار است در بازار کشورمان عرضه شود نسخه مونتاژی کراس‌اوور جذاب و چینی eQ5 است. این خودرو به شرکت چری تعلق دارد. این خودرو بر اساس پلتفرم LFS چری ساخته شده و به سبب ظاهر بسیار زیبا، خشن و آینده‌نگرانه، محبوبیت بسیاری در بازار چین داشته است و به نظر می‌رسد با ورود به ایران نیز نظر مشتریان را به خود جلب کند.

جلوپنجره این ماشین حالت بسته دارد و چراغ‌های جلو برخلاف اکثر طراحی‌های درشت و کشیده، به‌صورت مجزا و جمع‌وجور در طرفین جاسازی شده‌اند. سقف شیب‌دار مایل به عقب، ظاهر کراس کوپه را برای فیدلیتی برقی رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: مشاهده لیست قیمت خودرو

نسخه برقی فیدلیتی چه مشخصاتی دارد؟

چری eQ5 در چین با سه پیشرانه متفاوت عرضه شده، هرچند مشخص نیست بهمن موتور این ماشین را با چه موتوری در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌دهد. ساده‌ترین نسخه قادر به تولید ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور و پیشرفته‌ترین نسخه قادر به تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن متر گشتاور است.

از لحاظ باتری نیز دو پکیج متفاوت برای خودرو در نظر گرفته شده است. در مدل پایه، باتری ۷۰٫۱ کیلووات ساعتی وظیفه تأمین انرژی خودرو را بر عهده دارد که مسافت ۵۱۰ کیلومتری را تحت پوشش قرار می‌دهد. ولی در تیپ ۲، یک باتری ۸۸ کیلووات ساعتی به‌کار رفته که در صورت شارژ کامل از محدوده پیمایشی ۶۲۰ کیلومتر پشتیبانی می‌کند.

اگرچه از لحاظ تجهیزات و امکانات فنی باید گفت که eQ5 در خانه یک خودروی همه‌چیز تمام است، اما انتخاب آپشن‌های کاربردی برای فیدلیتی برقی در بازار ایران بستگی به صلاحدید بهمن موتور دارد. سانروف پانورامیک، نمایشگر لمسی، صفحه آمپر دیجیتالی، سیستم کمک پارک، سیستم پالایش هوا و … از جمله آپشن‌هایی هستند که به احتمال زیاد در لیست امکانات نسخه برقی فیدلیتی بهمن موتور یافت می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.