دیگنیتی پرایم با آپشن‌های جدید راهی بازار شد

0 2,305

براساس اطلاعات منتشرشده در سایت گروه خودروسازی بهمن‌موتور از این پس دیگنیتی پرایم با آپشن‌های جدید راهی بازار خواهد شد.

براساس کاتالوگ جدید منتشرشده از سوی بهمن‌موتور از این پس دیگنیتی پرایم علاوه‌بر آپشن‌های قبلی به صندلی برقی شاگرد و گرمکن صندلی‌های جلو نیز مجهز خواهد بود.

این کراس‌اوور تولیدی بهمن‌موتور که با دو تریم داخلی مشکی و مارون مونتاژ می‌شود علاوه‌بر امکانات فوق به امکاناتی نظیر سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ‌ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… مجهز است.

بهمن‌موتور گران نکرد دلالان گران کردند

جالب است بدانید بهمن‌موتور با وجود اضافه شدن آپشن‌های جدید به خودرو دیگنیتی پرایم هیچ‌گونه افزایش قیمتی را برای این خودرو در نظر نگرفته است اما با این وجود دلالان یک افزایش قیمت ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی را برای این خودرو در بازار آزاد در نظر گرفته‌‌اند.

بررسی معاملات صورت‌گرفته در سطح بازار آزاد نشان می‌دهد که دلالان، دیگنیتی پرایم‌هایی را که به‌تازگی از خط تولید بهمن‌موتور خارج شده و از آپشن‌های رفاهی بیشتری برخوردار هستند، تحت عنوان یک تیپ جدید از دیگنیتی به خریداران معرفی کرده و برچسب‌های قیمتی بالاتری را نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

این در حالی است که بهمن‌موتور از این پس دیگنیتی پرایم را با این دو آپشن جدید راهی بازار خواهد کرد و قرار نیست که نسخه‌ قبلی آن در خط تولید این شرکت باقی بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.