جک E-JS1 در راه است؛ منتظر خودروی جدید کرمان‌موتور باشید

0 884
مدیرعامل کرمان‌موتور اعلام کرد که این گروه خودروسازی قصد دارد به‌زودی یک خودروی جدید برقی بنزینی را راهی جاده‌های کشورمان کند.

براساس گفته‌های محمدرضا شه‌بخش بیش از ۸۵ درصد از قطعات این خودرو در صنایع خودروسازی کرمان داخلی‌سازی خواهند شد.

مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی کرمان در این خصوص اظهار کرد: «خودروی جدید برقی بنزینی کرمان‌موتور با بیش از ۸۵ درصد داخلی‌سازی و با سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی در خردادماه سال آینده ساخته شده و راهی بازار ایران خواهد شد.»

گفته می‌شود این خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تولید خواهد شد و ظرفیت تولید آن در مجموعه خودروسازان کرمان تا پایان سال آینده یعنی تا پایان سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۸۰ هزار دستگاه است.

مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی کرمان اضافه کرد: «سالن رنگ جدید در مجاورت کارخانه خودروسازان بم با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۲۵ میلیون دلار در حال ساخت است.»

احتمال داده می‌شود که خودروی جدید کرمان‌موتور که جک E-JS1 نیز نام خواهد گرفت در این سالن جدید مراحل رنگ‌کاری خود را پشت‌سر بگذارد.

کرمان‌موتور مدتی است که به شکل جدیدی به‌سمت طراحی و تولید محصولات برقی اقتصادی برای بازار کشورمان روی آورده است. این محصولات در چین طراحی شده و قرار است در بازارهایی خارج از بازار کشور چین عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.