ماموت خودرو برند مکث موتور را معرفی کرد؛ پیکاپ جدیدی در راه است

0 1,451
براساس اخبار منتشر شده، شرکت ماموت خودرو برند جدیدی با نام مکث موتور معرفی کرده و قصد دارد به واسطه این برند خودروهای مونتاژی سواری، کار و تجاری جدیدی را راهی بازار ایران کند. احتمالا اولین محصول مکث موتور یک پیکاپ جدید خواهد بود که دو دیفرانسیله بوده و از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی بهره می‌برد.

گفتنی است قوای محرکه این پیکاپ جدید می‌تواند ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و به سمت گیربکس ۶ سرعته آن ارسال کند.

این مشخصات همراه با شاسی مستقل، قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی و فاصله محورهای عرضی و طولی مناسب، نویدبخش یک خودرو آفرود پرتوان و هیجان‌انگیز در بازار ایران است.

از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ می‌توان به قفل دیفرانسیل هوشمند، تهویه الکتریکی، صندلی برقی، تریم داخلی چرم، سامانه مدیریت ترمز و پایداری خودرو، سامانه مدیریت حرکت در شیب، نمایشگر لمسی و محفظه بار با لاینر که قابلیت حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم بار را دارد، اشاره کرد.

امید می‌رود مکث موتور کلاس پیکاپ‌های ایرانی را متحول سازد

هرچند هنوز پیکاپ جدید مکث موتور به صورت رسمی معرفی و راهی بازار نشده است، اما بررسی گزارش تست‌های فنی این خودرو در مکان‌های مختلفی همچون کویر، کوهستان و جاده حکایت از عملکرد مطلوب آن دارد.

بسیاری از فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که پیکاپ جدید مکث موتور رقیب خاصی در بازار خودرو ایران نخواهد داشت و احتمالا این محصول یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های انتخابی آفرودسواران و کمپرها محسوب خواهد شد.

ماموت خودرو یکی از شرکت‌های خوشنام ایرانی است که نمایندگی رسمی فولکس‌واگن در ایران را در اختیار داشته و سطح بالای استانداردهای فروش و خدمات پس از فروش خودرو، یکی از مهم‌ترین مشخصات آن است. امید می‌رود که مکث موتور به عنوان برند جدید این مجموعه بتواند خط‌مشی درست و اصولی ماموت خودرو را ادامه داده و اولین محصول آن سبب ایجاد تحولی اساسی در کلاس پیکاپ‌های ایرانی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.