قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد

1 876

با توجه به آنکه شورای رقابت به سایپا و ایران‌خودرو اجازه داده است تا قیمت محصولات خود را افزایش دهند، حالا قیمت جدید خودروهای تولیدی سایپا پس از گذشت حدود ۲۰ روز از تصویب مجوز در خرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

براساس مصوبه این شورا سایپا اجازه دارد قیمت محصولات خود را به طور متوسط ۸.۹ درصد افزایش دهد و قیمت‌های جدید شامل افرادی که تا پایان سال گذشته نسبت به خرید خودرو اقدام کرده و پیش پرداخت هم داشته‌اند، نمی‌شود.

گفتنی است ایران‌خودرو نیز اجازه یافت قیمت محصولات خود را ۸.۲ درصد افزایش دهد که البته بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که قیمت محصولات این خودروساز در حدود ۱۴ درصد افزایش یافته است.

قیمت‌های جدید محصولات سایپا

بر این اساس، قیمت جدید محصولات گروه خودروسازی سایپا از اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بدین صورت خواهد بود که ساینا دنده‌ای با قیمت، ۱۰۴ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان و ساینا S، با بهای ۱۴۲ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.

همچنین در خانواده تیبا، پس از اعمال افزایش قیمت‌ها، تیبا صندوقدار با بهای ۱۰۰ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و تیبا ۲ با برچسب قیمتی ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان به دست خریداران خود خواهند رسید.

از این پس محصولات جدید این گروه خودروسازی یعنی کوییک دنده‌ای با بهای ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان، کوییک S با قیمت ۱۵۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان و شاهین نیز با بهای ۲۹۱ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش خواهند رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی موحد
    علی موحد می گوید

    سلام
    بسیار مفید بود مطلبتون. متشکرم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.