احتمال عرضه پیکاپ آفرود G9 توسط گروه بهمن موتور

0 1,827
طبق گزارش‌های اخیر، گروه بهمن‌موتور قصد دارد خودروی پیکاپ آفرود G9 را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد. این خودرو نسخه شبیه‌سازی‌شده فورد F150 است که پرفروش‌ترین پیکاپ حال حاضر در بازار آمریکا به حساب می‌آید.

علاقه‌مندان سفرهای آفرود و مسیرهای دشوار، بدون شک از خبر عرضه پیکاپ G9 خرسند خواهند شد. این ماشین با تجهیزات و امکانات گوناگون و از همه مهم‌تر، موتور قدرتمند و کابین جادار، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از رانندگی در دل طبیعت را برای راننده و سرنشینان فراهم آورد.

پیکاپ آفرود G9 گروه بهمن موتور به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل با ۲۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر تولید کند. میزان اصطکاک قطعات موتور به لطف فناوری‌های پیشرفته، به‌طور چشمگیری کاهش یافته و دوام طولانی، کارکرد بی‌صدا و مصرف سوخت پایین را به ارمغان آورده است.

قدرت ۲۰۰ اسب بخاری از طریق گیربکس ۸ سرعته به چرخ‌های جلو و عقب وارد می‌شود. این گیربکس ساخت کمپانی ZF است.

از دیگر مشخصات فنی محصول آینده بهمن‌موتور می‌توان به انواع ترمزهای ABS، ESC، EBD، BAS، سیستم کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم قطع خودکار سوخت در هنگام تصادف، برف‌پاک‌کن خودکار، سیستم کنترل باد تایرها و غیره اشاره کرد.

درون کابین پیکاپ آفرود G9 مطابق با رویه‌های امروزی طراحی شده و نمایشگر لمسی، فرمان D شکل و استفاده از روکش چرم برای صندلی‌ها، کنسول میانی و قسمت‌هایی از داشبورد از جمله تجهیزات آن به‌شمار می‌آیند.

خودروی G9 شامل تجهیزات دیگری نیز می‌شود. دوربین خارجی با پوشش ۳۶۰ درجه، سیستم چندرسانه‌ای با پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، سیستم ضبط رویدادها در هنگام رانندگی، استارت بدون کلید، ورود بدون کلید، صندلی برقی قابل‌تنظیم در ۱۰ حالت متفاوت برای راننده، آینه‌های برقی تاشونده، شارژر مجزا برای صندلی‌های ردیف عقب و غیره تنها بخشی از امکانات این خودروی بی‌نظیر محسوب می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.