ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در خیابان‌های تهران دیده شد

0 1,548

به نظر می‌رسد یکی از خودروسازان فعال در بخش خصوصی موفق شده است پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H را به‌همراه پلاک گذر موقت به‌جهت انجام تست‌های فنی به خیابان‌های تهران بکشاند.

هنوز مشخص نیست که این پیکاپ توسط چه خودروسازی وارد کشورمان شده است اما با توجه به هزینه‌های بالا اخذ مجوزهای استاندارد جدید به نظر می‌رسد خودروسازی با توان مالی بالا به‌سراغ این پیکاپ دو دیفرانسیل رفته است.

پیش از این شنیده می‌شد که ایسوزو برای تولید نسخه H تاگا مطابق با استانداردهای کشورمان هزینه مالی زیادی را به خودروساز ایرانی تحویل خواهد کرد و به همین جهت نیز احتمال داده می‌شود خودروساز متمولی در این خصوص به‌سراغ طرف چینی رفته باشد.

ایسوزو کینگ لینگ تاگا H چه مشخصاتی دارد؟

پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H از سال ۲۰۱۷ راهی بازارهای هدف خود شده و در حال حاضر ایسوزو نسخه بنزینی فیس‌لیفت شده این پیکاپ را راهی کشورهای مختلف کرده است.

در نسخه فیس‌لیفت ایسوزو کینگ لینگ تاگا H مدل ۲۰۲۱ علاوه‌بر پیشرانه ۳ لیتری دیزلی امکان سفارش‌گذاری برای پیشرانه بنزینی نیز میسر است.

نسخه بنزینی این پیکاپ به یک پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو GDi مجهز است که می‌تواند ۲۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه می‌تواند حداکثر گشتاور تولیدی را در دوری کمتر از ۱۷۵۰rpm در اختیار راننده قرار دهد و جعبه دنده شش سرعته دستی نیز توان تولیدی آن را به چرخ‌های جلو و عقب خودرو ارسال می‌کند. همچنین جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته AT نیز برای تاگا H توربو بنزینی قابل سفارش است.

از جمله امکاناتی که در نسخه  فول آپشن فیس‌لیفت ایسوزو کینگ لینگ تاگا H دیده می‌شود می‌توان به جلو آمپر دیجیتال، سنسور باد و دمای تایر، سنسور نور، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرمی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.