عرضه پیکاپ تاگا H کینگ لینگ به بازار ایران

0 1,581

خودروهای پیکاپ بازار پررونقی در ایران دارند و از این رو، صنایع خودروسازی پادرا تصمیم گرفته پیکاپ تاگا H کینگ لینگ را در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد.

پیکاپ Taga H محصولی از شرکت قدیمی و پرسابقه کینگ لینگ است که بخش عمده سهام آن به شرکت ایسوزوی ژاپن تعلق دارد. بنابراین کینگ لینگ در واقع محصولات ایسوزو را با چهره‌ای جدید روانه بازار می‌کند.

خودروی تاگا در سال ۲۰۱۷ از روی D-Max ایسوزو ساخته شده و قوای فنی آن کاملا مشابه با پیکاپ ژاپنی است. کمپانی چینی تنها وظیفه تغییر طراحی بدنه و تولید آن را برعهده دارد.

جدیدترین فیس لیفت تاگا به نام Taga H در سال ۲۰۲۱ تولید شده و خوشبختانه همین مدل بدون تغییر نام، روانه بازار ایران خواهد شد.

پیکاپ چینی جدید از لحاظ ظاهری شبیه به ایسوزو دی مکس بوده و نمای جانبی آن بسیار ساده است. با این حال، رینگ‌های آلیاژی و رکاب‌های بزرگ جزو مشخصات بارز این خودرو به حساب می‌آیند. البته شباهت بسیار با D-Max کافی است که Taga H مورد استقبال گرم در بازار جهانی قرار گیرد.

درون کابین نیز همانند اکثر خودروهای امروزی طراحی شده است. دو نمایشگر دیجیتالی در دیدرس راننده به چشم می‌خورند که یکی از آن‌ها برای سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری به‌عنوان پنل پشت فرمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. فرمان دارای طراحی D کات بوده و دکمه‌های کنترلی متعددی روی آن جاسازی شده‌اند.

پیکاپ تاگا H کینگ لینگ چه مشخصاتی دارد؟

پیکاپ تاگا H کینگ لینگ در زیر کاپوت به یک پیشرانه توربوشارژ ۸٫۱ لیتری با قدرت ۲۳۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر مجهز است. قدرت موتور از طریق گیربکس ۶ سرعته باعث حرکت ماشین می‌شود. ظاهرا پادرا دیزل قرار است محصول جدید خود را با دو موتور بنزینی و دیزلی عرضه کند، هرچند هنوز اطلاعات کافی در این باره در دسترس اصحاب رسانه قرار نگرفته است.

قیمت پیکاپ سایز متوسط Taga H در چین حدود ۱۳۰ هزار یوان است. با این حال، این ماشین در بازار ایران قیمتی حدود ۹۰۰ میلیون الی ۱ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت. در این محدوده قیمت، خودروهای KMC T8، یواز پیکاپ، فوتون تونلند و آمیکو آسنا رقیب اصلی تاگا اچ در نظر گرفته می‌شوند. هرچند مشخصات فنی ژاپنی، پیکاپ کینگ لینگ را یک سرو گردن بالاتر از رقبا قرار می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.