مدل‌های مختلف پراید در بازار آزاد چه قیمتی دارند؟

0 832
موضوع افزایش قیمت خودرو به‌خصوص در این روزهای بازار پدیده عجیبی نیست اما پراید حتی در این زمینه نیز گوی رقابت را از بقیه خودروها ربوده و رشد قیمتی بی‌سابقه را تجربه کرده است. افزایش قیمت مدل‌های مختلف خودرو پراید در حال حاضر و در آبان ماه سال ۱۴۰۰ بین ۳ تا ۷ میلیون تومان بوده است

دو خبری که آخر هفته گذشته منتشر شد سبب شد که بازار خودرو با یک شک قیمتی مواجه شده و قیمت اکثر خودروها افزایش قابل‌توجهی یابد. یک‌بار افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها و بار دیگر دستور لغو این افزایش قیمت سبب شد که بازار با شک قیمتی مواجه شود.

بازار نه در مقابل خبر اول، رشد صعودی خود را دوبرابر کرد و نه با دستور رئیس‌جمهور مبنی بر لغو افزایش قیمت‌ها، از موضع افزایشی خود کوتاه آمد.

البته احتمالا آذر ماه دوباره شاهد افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها خواهیم بود. روز گذشته بود که مدیر روابط عمومی سازمان بورس خبر داد احتمالا در آینده نزدیک افزایش قیمت خودرو از کارخانه اعمال شود.

به همین جهت نیز اصلا دور از انتظار نیست که بازار با افزایش دوباره قیمت کارخانه‌ای خودروها مجددا با یک شک قیمتی مواجه شود. از همین رو کارشناسان توصیه می‌کنند که اگر به‌دنبال خرید خودرو به‌خصوص خودروی پراید هستید، سریع‌تر اقدام کنید و حال حاضر بهترین زمان است.

در حال حاضر شما اگر به‌دنبال خرید پراید هستید می‌توانید این خودرو را در بازه قیمتی ۱۴۰ میلیون تا ۱۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت مدل‌های مختلف پراید در آبان ماه ۱۴۰۰:

خودرو

سال ساخت

قیمت – میلیون تومان

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰

۱۸۳

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹

۱۷۸

پراید ۱۵۱ SE ۱۴۰۰

۱۷۶

پراید ۱۵۱ SE ۱۳۹۹

۱۶۸

پراید ۱۳۲ ۱۳۹۸

۱۳۱

پراید ۱۳۱ ۱۳۹۹

۱۴۸

پراید ۱۱۱ ۱۳۹۹

۱۶۷

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.