سامانه یکپارچه تخصیص خودرو باز هم مشکل دارد

3 12,170
ثبت نام متقاضیان خودرو در سامانه تخصیص خودرو از دیروز (۲۵ تیرماه) آغاز شد. ولی ظاهرا دوباره صدای اعتراض کاربران بالا رفته است. این بار مشکل مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه چیست؟

دوره اول عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص در ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد و حدود ۵۲ درصد خودروها بر اساس فرایند قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه شدند. البته در طول این دوره، مشکلات و حواشی بسیاری به وجود آمد، تا جایی که وزیر صمت با ارسال نامه‌ای به معاون صنایع حمل و نقل، دور دوم عرضه را به سبب وجود اشکالات فنی و ایمنی تا اطلاع ثانویه لغو کرد.

با این حال اوایل هفته چهارم تیرماه بود که معاون صنایع حمل و نقل، از برطرف شدن اشکالات سامانه یکپارچه فروش خبر داد و به تاریخ برگزاری مرحله دوم عرضه خودرو در این سیستم اشاره کرد.

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، دور دوم ثبت نام متقاضیان خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۵ تیرماه آغاز شد. ولی هنوز ۲۴ ساعت نگذشته که صدای معترضین درباره مشکل مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه بالا رفت.

طبق گزارش‌های متعدد، ظاهرا متقاضیان قادر به ثبت نام در سامانه نیستند. برخی از آن‌ها حتی نمی‌توانند کد ملی خود را در سیستم وارد کنند.

وزارت صمت این مشکل را بر گردن شرکتی انداخته که سامانه تخصیص خودرو را طراحی کرده است. گویا شرکت «نگاه» مسئول بروز این مشکلات بوده و افراد برای شکایت باید با شماره‌های پشتیبانی در جدول زیر تماس بگیرند.

 خودروسازان

تلفن‌های پشتیبانی

گروه صنعتی ایران‌خودرو

۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷

گروه خودروسازی سایپا

۰۹۶۵۵۰

شرکت کرمان موتور

۰۲۱۴۲۷۲۴

شرکت مدیران خودرو

۰۲۱۴۷۶۵۱

شرکت بهمن موتور

۰۲۱۴۸۰۲۷

شرکت آرین پارس موتور

۰۲۱۴۸۴۹۱۰۰۰
شرکت فردا موتور

۰۲۱۴۸۶۴۵۰۰۰

خودروسازی ایلیا

۰۲۱۴۹۱۵۱۰۰۰

پشتیبانی سامانه

۰۲۱۵۴۹۴۵

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. کاربر
    کاربر می گوید

    در قسمت ثبت نام سامانه تخصیص یکپارچه خودرو،قسمتی که نام خانوادگی وارد میشود ایراد وجود دارد،در نام خانوادگی من حرف “ئ” وجود داره که پیغام میده نام خانوادگی خود را به فارسی وارد نمایید،از موقع شروع ثبت نام هر چه سعی کردم با پشتیبانی سایت تماس بگیرم که این ایراد را گزارش کنم موفق نشدم

  2. صمد
    صمد می گوید

    باسلام
    واقعاهمه ادارات کشوراینگونه عمل میکنندکه مابه این روزافتادیم،،،،،وقتی حتی توانایی طراحی سایتی روندادیم چگونه ازحق خریداروفروشنده میتوان دفاع کرد
    برای انجام کاری اول خویشتن سازی بعدعهده داری

  3. زهرا
    زهرا می گوید

    سلام از ابتدا ثبت نام در سامانه خطا میداد حساب وکالتی شما یافت نشد حالا پول در حساب وکالتی من را مسدود کرده در حالی که ثبت نامی هم انجام نتوانستم با خطا ی داده شده بدهم پول را آزاد کنید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.