سود ثبت‌نام ۲۰۷ اتوماتیک MC در طرح فروش فوری اخیر ایران‌خودرو چقدر است؟

0 7,797
لاتاری ایران‌خودرو از همین ابتدای سال آغاز شده است. پنج محصول مختلف از جمله پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC در لیست فروش فوری ایران‌خودرو به چشم می‌خورد که با ثبت‌نام و خرید آن‌ها می‌توان به سود قابل‌ملاحظه دست‌کم ۹۷ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

از میان پنج محصول ارائه‌شده در این طرح، خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC طرفداران بسیاری داشته و بیشترین سود را عاید برندگان قرعه‌کشی می‌کند.

مرحله سی‌وپنجم فروش فوری ایران‌خودرو از روز سه‌شنبه، شانزده فروردین‌ماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد. در این مرحله، پنج خودروی پرطرفدار، یعنی پژو پارس ELX سفارشی، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC با گیربکس شش سرعته، پژو ۲۰۶ تیپ سه پانوراما و رانا پلاس پانوراما از طریق قرعه‌کشی به فروش می‌رسند.

اما نکته جالبی که در این لاتاری دیده می‌شود، اختلاف چشمگیر قیمت کارخانه‌ای و قیمت آزاد خودروها است. همین موضوع باعث می‌شود افراد بسیاری در این قرعه‌کشی شرکت کرده و شانس خود را برای رسیدن به خودروی دلخواه و البته سود چند ده‌میلیونی آن امتحان کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو برابر با سیصد و هجده میلیون تومان و قیمت آزاد آن حدود پانصد و هفتاد میلیون تومان است. بنابراین سود ثبت‌نام ۲۰۷ اتوماتیک MC در فروش فوری ایران‌خودرو مبلغی حدود ۲۵۲ میلیون تومان خواهد بود که بدون شک نظر هر خریداری را به خود جلب کرده و مشوق خوبی برای شرکت در قرعه‌کشی به حساب می‌آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.