قیمت واقعی لاماری ایما چقدر است؟

0 6,469
خودروی لاماری ایما محصول جدید و جذاب شرکت آرین پارس موتور به حساب می‌آید که از روی خودروی چینی دانگ فنگ T5 EVO ساخته شده است. این کراس اوور مونتاژی توانسته توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند، ولی به همان اندازه باعث نفوذ دلالانی شده که در معاملات خود، قیمت واقعی لاماری ایما را در نظر نمی‌گیرند.

کراس اوور لاماری ایما یک محصول خوش‌ساخت با ظاهری جذاب و جوان‌پسند است که به سبب چراغ‌های باریک و جلوپنجره تقریبا بزرگ و همین‌طور ناهمواری‌های فراوان، حالتی تهاجمی و بدنه‌ای عضلانی دارد. رینگ‌های چندپر به همراه چراغ‌های عقب یکپارچه، اسپویلر و سراگزوزهای دوتایی، لاماری ایما را به یک خودروی اسپرت تبدیل کرده‌اند.

به سبب محبوبیت فراوان، دلالان در قیمت لاماری ایما دست برده و در تلاش هستند تا این ماشین را به نفع جیب خود گران‌تر از آنچه هست، به فروش برسانند. قیمت واقعی لاماری ایما در حال حاضر حدود ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان است. حال‌آنکه برخی دلالان این محصول را در محدوده ۱.۵ میلیارد تومان معامله می‌کنند. لاماری ایما در برخی نمایشگاه‌ها و گالری‌های اتومبیل حدود ۱.۶ میلیارد تومان است!

با این وجود، وب‌سایت‌های خوش‌نام و معروفی وجود دارند که با نمایش قیمت واقعی لاماری ایما، دست و پای دلالان را بسته و مانع جولان دهی آن‌ها در بازار و سرکیسه کردن خریداران می‌شوند.

ناگفته نماند که به دلایل مختلف از جمله بحران اقتصادی حاکم، لاماری ایما در محدوده قیمت KMC K7 کرمان موتور و دیگنیتی پرایم بهمن موتور قرار می‌گیرد و قیمت آن به ۱.۵ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

خودروی لاماری ایما از یک موتور ۱.۵ لیتری استفاده می‌کند که با فناوری میتسوبیشی توسعه پیدا کرده است. این موتور قادر به تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل است که نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.