طرح های فروش ایران خودرو برای مادران؛ ویژه دهه فجر

4 154,072

در راستای سیاست‌های حمایت از خانواده که از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، ایران خودرو اقدام به عرضه طرح‌های فروش فوری و پیش فروش برای مادران کرده است و به این ترتیب مادران دارای فرزند دوم و سوم می‌توانند نسبت به ثبت نام در طرح‌های مذکور اقدام کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح‌های فروش ارائه شده از سوی ایران خودرو برای ثبت نام مادران و وام‌های مرتبط با این طرح‌ها:

طرح دهه فجر محصولات ایران خودرو ویژه مادران – بهمن ۱۴۰۱

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان ثبت نام برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور (۱۴۰۰/۰۸/۲۴) متولد شده اند، در برخی محصولات ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی فراهم شده است.

همچنین به اطلاع میرساند اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت، ساعت ۱۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ شروع و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ادامه دارد.

طرح دهه فجر محصولات ایران خودرو ویژه مادران – بهمن ۱۴۰۱

طرح جدید فروش سورن پلاس و پارس پلاس ایران‌خودرو برای مادران – آذر ۱۴۰۱

دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از امروز شنبه ۲۶ آذرماه به مدت ۳ روز عرضه می‌شوند.

فعال‌سازی: شنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۰ صبح

اتمام: دوشنبه ۲۸ آذر

قرعه‌کشی: چهارشنبه ۳۰ آذر

طرح ذیل مختص متقاضیان جایگزینی خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جمعیت جوانی است.

طرح جدید فروش سورن پلاس و پارس پلاس ایران‌خودرو برای مادران

promotion banner

آغاز فروش فوری پژو ۲۰۷ دستی ویژه مادران + قیمت

ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به‌تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١  آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به‌مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵ آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعاتِ مادرانی که وجه را واریز کرده‌اند، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو برای مادران

ثبت نام فروش فوری (فوق‌العاده) ایران خودرو‌ ویژه مادران از شنبه ۲۵ تیرماه + جزییات

متقاضیان این مرحله با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com از روز شنبه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو‌ ویژه مادران شنبه ۲۵ تیرماه

حتما بخوانید:

شرایط فروش ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو‌ ویژه مادران از شنبه ۲۵ تیرماه + جزییات

دومین مرحله پیش فروش ایران خودرو برای مادران، از روز شنبه ۲۵ تیرماه  و از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو آغاز می‌شود. ثبت نام ایران خودرو مخصوص مادران دارای دو فرزند است. ضمن اینکه اولویت با مادرانی است که طی دو سال اخیر، خودرویی خریداری نکرده باشند. در این مرحله از ثبت نام خودرو مادران، مشتریان امکان انتخاب یکی از ۸ محصول عرضه شده را دارند:

پیش فروش ایران خودرو‌ ویژه مادران شنبه ۲۵ تیرماه

ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای فرزند سوم (یا بیشتر) نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

حتما بخوانید:

ثبت نام سایپا برای مادران

پیش فروش مشارکتی ایران خودرو برای مادران ۵ تیرماه

مرحله جدید ثبت نام یکپارچه ایران خودرو ویژه مادران از طریق سامانه فروش خودرو، از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. در این مرحله از ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند (یا بیشتر)، متقاضیان ابتدا باید به سامانه sale.iranecar.com مراجعه کرده و یکی از خودروهای طرح پیش فروش مشارکتی ایران خودرو را انتخاب کنند. بعد از این مرحله، متقاضی به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتقل می‌شود و مابقی مراحل ثبت نام مادران و همچنین واریز وجه باید از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو انجام گردد.

پیش فروش مشارکتی ایران خودرو برای مادران ۵ تیرماه

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. نازی
    نازی می گوید

    لطفا مادرانی ک دو قلو و چند قلو میارن رو به قرعه کشی اضاف کنید اونا شاید دیگ نخان ی بچه بیارن

  2. پروین
    پروین می گوید

    سلام ببخشید من تو طرح مادران ثبت نام کردم ۳۰اذر قرعه کشی کردن بعد اون برا نتیجه وارد سایت شدم نوشته بود درحال بررسی همیندچند روز پیش باز نوشته بود شما رزرو شدید این یعنی چی؟ یعنی برنده شدم یانه؟

  3. کهوری نژاد
    کهوری نژاد می گوید

    با سلام
    چرا برای کارمندان دولت با حقوق های پایین هم شرایط و امکانی قایل نمی شوند تا بلکه این کارمندان هم (که تا حالا خودرو نداشتند)بتوانند صاحب خودرو بشوند و بیش از این شرمنده زن و فرزند نشوند؟

  4. حسین خمان
    حسین خمان می گوید

    برای طرح ماداران سه فرزندی ایا بدون قرعه کشی هست یا با قرعه کشی هست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.