قیمت جدید ساینا آپشنال اعلام شد

قیمت کارخانه‌ای این خودرو در حدود ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت

0 2,100

سایپا با صدور دعوتنامه‌های جدید ساینا آپشنال یا همان ساینا پلاس قیمت جدید این سدان اقتصادی را اعلام کرد.

تا پیش از این سایپا نسخه آپشنال ساینا را با بهای کارخانه‌ای ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساند، اما از این به بعد این خودرو با قیمت جدید ۱۲۱ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان به فروش خواهد رسید. ناگفته نماند که این قیمت مربوط به نسخه سفید رنگ سدان مذکور بوده و هنوز قیمت رنگ‌های دیگر آن مشخص نشده است. البته سایپا تا به امروز ساینا را تنها در نسخه سفید در بازار عرضه کرده و فعلا خبری از نسخه‌های رنگی نیست.

ساینا آپشنال سایپا چه مشخصاتی دارد؟

ساینا آپشنال خودرویی متفاوت از «ساینا S» و «ساینا G» است و با الگوی ظاهری مطابق با نمونه EX یا همان نسخه معمولی طراحی شده و در بازار کشورمان عرضه می‌شود. مشخصا نسخه آپشنال ساینا نسبت به نسخه EX پیشرفته‌تر بوده و از امکانات و تجهیزات بهتری برخوردار است.

این خودرو همانند دیگر اعضای خانواده X200 به یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که می‌تواند ۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز نیروی تولیدی قوای محرکه این سدان را به چرخ‌های آن منتقل می‌کند. در کاتالوگ ساینا آپشنال استاندارد آلایندگی موتور این خودرو یورو ‌۴ ذکر شده ‌است.

از جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک در ساینا آپشنال و ساینا معمولی می‌توان به ترمزهای ABS و EBD، کلید مجهز به ریموت، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک دنده عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و بلوتوث اشاره کرد.

ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب، شیشه دودی، سیستم ضد سرقت ارتقاء یافته، تریم داخلی چرم مصنوعی، غربیلک فرمان طرح D، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، مولتی مدیا و دوربین دید عقب، رهیاب ماهواره‌ای و نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه امکانات رفاهی و ایمنی دیگری هستند که تنها در ساینا آپشنال دیده می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.