فروش ایران خودرو دیزل: بخشنامه فروش نقدی و اقساطی کشنده، کامیون، ون و پیکاپ – اسفند ۱۴۰۲

0 12,980

در این نوشتار با کارنامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر ثبت‌نام و طرح‌های فروش و پیش‌فروش متنوع ایران خودرو دیزل:

شرایط فروش ایران خودرو دیزل: ون وانا – اسفند ۱۴۰۲

ایران خودرو دیزل ون وانا را با کاربری و پلاک عمومی عرضه می‌کند. قیمت قطعی و تحویل فوری از شرایط ویژه فروش جدید ایران خودرو دیزل هستند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


شرایط فروش ایران خودرو دیزل: پیکاپ فوتون اتوماتیک و کامیونت آرتا پلاس – اسفند ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ۲ محصول کار و تجاری خود را به صورت پیش فروش و به قیمت روز عرضه می‌کند. پیش‌فروش پیکاپ فوتون ساعت ۱۰ صبح و کامیونت آرتا پلاس از ساعت ۱۴ دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد:


promotion banner

شرایط فروش بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ ایران خودرو دیزل – اسفند ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، محصول کار و تجاری خود را به صورت پیش فروش با قیمت روز عرضه می‌کند. پیش‌فروش کامیون و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد:


فروش کشنده فوتون H5 در بورس کالا – اسفند ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی کشنده فوتون H5 با استاندارد ADR را در بورس کالا عرضه می‌کند:

شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد، در راستای تامین نیاز بازار خودروهای تجاری تا پایان امسال نسبت به عرضه کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا اقدام می‌کند.

ایران خودرو دیزل تاکید کرده، خریداران برای انجام معامله در بورس کالا باید دارای کد بورسی باشند که دریافت آن منوط به انجام مراحل قانونی در سامانه سجام و کارگزاری‌های مجاز و افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک‌های منتخب است.

🔺شرایط عرضه ۲۰ دستگاه کامیون کشنده فوتون H5 در بورس کالا در ۱۵ اسفند

🔸تعداد: ۲۰ دستگاه
🔸عرصه کننده: ایران خودرو دیزل
🔸قیمت پایه: ۴ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان
🔸درصد پیش پرداخت: ۱۰ درصد
🔸تاریخ عرضه: ۱۵ اسفند
🔸تاریخ تحویل: اول اردیبهشت ۱۴۰۳
🔹مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند

🔸به‌منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز مذکور خواهند داشت.

🔹هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسنامه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارد.

🔹اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شده‌اند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی خودرو خریداری کرده‌اند هم امکان ثبت سفارش را دارند.


شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل ویژه نمایندگی‌ها – بهمن ۱۴۰۲


شرایط فروش بنز ۱۹۲۴، ۲۶۲۴، ون وانا و پیکاپ فوتون اتوماتیک – بهمن ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی به مناسبت دهه فجر ۴ محصول کار و تجاری خود را به صورت پیش فروش با قیمت قطعی عرضه می‌کند. پیش‌فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. همچنین پیش‌فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود:


فروش قطعی کشنده فوتون H5 – بهمن ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی کشنده فوتون H5 با استاندارد ADR را به صورت پیش فروش با قیمت قطعی عرضه می‌کند:


طرح پیش فروش کمپرسی ۱۹۲۴ – دی ۱۴۰۲

در این طرح فروش، کمپرسی  ۱۹۲۴ با قیمت قطعی عرضه می‌شود. طرح پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح ۱۰ دی صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد:


طرح پیش فروش ون وانا ۳TZ – دی ۱۴۰۲

در این طرح فروش، ون جدید وانا با موتور تویوتا عرضه می‌شود. طرح پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح ۶ دی صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد:


فروش ایران خودرو دیزل: پیش فروش کشنده آتامان – آذر ۱۴۰۲


فروش ایران خودرو دیزل: پیش فروش کشنده فوتون H4 – آذر ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو دیزل پیش فروش کشنده فوتون H4 را آغاز می‌کند. در این طرح، کشنده دنده‌ای فوتون H4 با موتور یورو ۴ عرضه می‌شود. این طرح فروش از روز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ به دو روش حضوری (نمایندگی‌های مجاز) و اینترنتی از طریق سایت فروش شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد:


طرح فروش اقساطی ون وانا ۳TZ – آذر ۱۴۰۲

در این طرح فروش اقساطی، ون جدید وانا با موتور تویوتا عرضه می‌شود. طرح فروش اقساطی از ساعت ۱۰ صبح ۱ آذر صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد:


طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون اتوماتیک (آذر ۱۴۰۲)

از امروز دوشنبه ۱۵ آبان فروش اقساطی پیکاپ فوتون اتوماتیک آغاز می‌شود. در این طرح فروش اقساطی، محصول جدید پیکاپ فوتون تونلند بنزینی اتوماتیک عرضه می‌شود. طرح فروش اقساطی از ساعت ۱۰ صبح ۱۵ آبان صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد:


طرح پیش فروش ایران خودرو دیزل: کشنده فوتون H5 اتوماتیک (آبان ۱۴۰۲)

از چهارشنبه ۱۰ آبان پیش فروش کشنده H5 آغاز می‌شود. در این طرح پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون H5 با موعد تحویل دی ۱۴۰۲ و با قابلیت ADR عرضه می‌شود.

به گزارش کارنامه بر اساس این طرح پیش‌فروش، کامیون کشنده فوتون H5 از ساعت ۱۰ صبح صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.