شرایط فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا – اردیبهشت ۱۴۰۳

1 1,030

دایون Y7 جدیدترین کراس اوور خودروسازی ایلیا است که فروش آن از پاییز ۱۴۰۲ آغاز شده است. دایون Y7 مدل ارتقا یافته شاسی بلند دایون Y5 محسوب می‌شود که با موتور قوی تر و امکانات ایمنی جدید جایگزین خودروی Y5 در خطوط تولید خودروسازی ایلیا شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین تغییرات قیمتی و شرایط فروش اعلامی برای خودروی دایون Y7:

شرایط پیش فروش غیر قطعی دایون خودروسازی ایلیا – اردیبهشت ۱۴۰۳

خودروسازی ایلیا دایون Y7 را بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت ایلیا و یا نمایندگی‌های مجاز فروش نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. در این طرح فروش قیمت خودرو در زمان تحویل مشخص می‌شود و تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان امکان استفاده از تسهیلات بانکی نیز برقرار است:

شرایط پیش فروش غیر قطعی دایون Y7 خودروسازی ایلیا – اسفند ۱۴۰۲

خودروسازی ایلیا دایون Y7 را بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت ایلیا و یا نمایندگی‌های مجاز فروش نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند:


promotion banner

شرایط پیش فروش غیر قطعی دایون Y7 خودروسازی ایلیا – بهمن ۱۴۰۲

خودروسازی ایلیا دایون Y7 را بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت ایلیا نسبت به خرید خودرو اقدام کنند:


شرایط فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا – آذر ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه، خودروسازی ایلیا دایون Y7 را بدون محدودیت در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده و پرداخت وجه را در وب‌سایت شرکت ایلیا انجام دهند.

مدل خودرو رنگ خودرو مبلغ قطعی با دو روش پرداخت تک و دو مرحله‌ای قیمت خودرو سود مشارکت سود انصراف جریمه تأخیر زمان تحویل
دایون Y7 سفید، مشکی، خاکستری ۱,۶۰۶,۰۰۰,۰۰۰ قیمت قطعی ۹ درصد ۲۰ درصد ۹۰ روزه

شرایط فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا – آذر ۱۴۰۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محمد
    محمد می گوید

    نخرید.دیفرانسیلش خرابه.نمایندگی هم جوابگو نیس

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.