شرایط فروش جدیدی برای لیفان X70 اعلام شد

0 11,590

لیفان X70 کراس‌اوور جدیدی از شرکت خودروسازان بم است که اتفاقا از محبوبیت بالایی در بازار نیز برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن بررسی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی لیفان X70 نگاهی نیز داشته باشیم بر شرایط فروش اعلامی برای این خودرو:

شرایط فروش جدیدی برای لیفان X70 اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰

شرکت خودروسازان بم یک شرایط فروش جدید برای کراس‌اوور لیفان X70 اعلام کرد که مطابق با آن خریداران باید مبلغ ۶۸۹ میلیون تومان را برای خرید این خودرو پرداخت کنند. موعد تحویل این خودرو اردیبهشت سال آینده بوده و تعهدات این برنامه فروش نیز همگی مدل ۱۴۰۱ خواهند بود.

همچنین در این برنامه فروش سود مشارکت ۱۶ و سود انصراف ۱۳ درصد در نظر گرفته شده است و در صورت تأخیر سود ۲٫۵ درصد ماهانه به ودیعه مشتریان تعلق می‌گیرد.

خودروهای عرضه‌شده در این شرایط فروش در رنگ‌های سفید روغنی، مشکی موکا و آبی دیپلمات متالیک در دسترس متقاضیان خرید هستند.
شرایط فروش لیفان X70 اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش جدید لیفان X70 همزمان با افزایش قیمت این خودرو اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰

شرکت خودروسازان بم به‌تازگی شرایط فروش و قیمت جدید کراس‌اوور لیفان X70 را اعلام کرد. این شرایط فروش جدید در حالی اعلام می‌شود که خودروسازان بم تعهدات قبلی خود در خصوص لیفان X70 را به‌روز کرده است.

در شرایط فروش اعلامی برای کراس‌اورر لیفان X70 این خودرو با قیمت قطعی ۶۸۹ میلیون تومان به دست خریداران می‌رسد. قرار است تا اسفند ۱۴۰۰ یعنی حدودا یک ماه دیگر، تعهدات این برنامه فروش به‌صورت کامل انجام شده و X70های خودروسازان بم در مدل ۱۴۰۱ به خریداران آن‌ها تحویل داده شوند.

شرایط فروش لیفان X70

لازم به ذکر است که سود مشارکت در این طرح ۱۶ درصد و سود انصراف نیز ۱۳ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و در صورت تأخیر سود ۲٫۵ درصد ماهانه به ودیعه مشتریان تعلق می‌گیرد.

شرکت خودروسازان بم اعلام کرده است که متقاضیان خرید این کراس‌اوور می‌توانند خودروی موردنظر خود را در رنگ‌های سفید روغنی، مشکی موکا و آبی دیپلمات متالیک به خودروسازان بم سفارش دهند.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت بهمن ۱۴۰۰ (تومان)
لیفان X70 خودروسازان بم  ۶۳۹٫۰۰۰٫۰۰۰

 ۶۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰

لیفان X70 چه مشخصاتی دارد؟

کراس‌اوور تولیدی خودروسازان بم به یک قوای محرکه ۴ سیلندر ۲ لیتری مجهز است که می‌تواند ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

لیفان ایکس ۷۰ از نظر مشخصات فنی و ابعاد بدنه در کلاس چری تیگو ۵، بی‌وای‌دی اس ۶ و جک اس ۵ به‌همراه هایما S7 قرار می‌گیرد اما با توجه به پیشرانه اتمسفریک این خودرو می‌توان گفت که رقبای مستقیم این خودرو چری و بی‌وای‌دی هستند.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این محصول می‌توان به دیفرانسیل جلو، جعبه دنده اتوماتیک CVT، فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، ترمز دیسکی جلو و عقب، سامانه ESP/ABS/EBD/BOS، باک‌های ۵۵ لیتری، استاندارد آلایندگی یورو ۵، دو کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ جهته، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، نمایشگر ۹ اینچی اندروید، سنسور باد لاستیک و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.