شرایط فروش اسکای ول ET5 نبکا – شهریور ۱۴۰۳

0 842

در این نوشتار از کارنامه، جدیدترین شرایط فروش اسکای ول ET5 اولین کراس اوور تمام برقی مونتاژ ایران با تکنولوژی بی وای دی را می‌خوانید:

شرایط فروش فوری اسکای ول ET5 برقی نبکا – شهریور ۱۴۰۳

شرکت نبکا در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کراس اوور برقی اسکای ول ET5، این خودرو را به صورت نقدی (با امکان واریز وجه دو مرحله‌ای)، با موعد تحویل ۱۵ روز کاری و با مدل ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت نسبت به ثبت‌نام، واریز وجه و خرید قطعی اقدام کنند:

درخواست کارشناسی خودرو صفر

شرایط فروش فوری اسکای ول ET5 برقی نبکا – مرداد ۱۴۰۳

شرکت نبکا، جوینت ونچر کرمان موتور و مپنا در جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5، این خودرو را به صورت نقدی و با موعد تحویل فوری بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت نسبت به ثبت‌نام، واریز وجه و خرید قطعی اقدام کنند:


promotion banner

شرایط پیش فروش نقدی اسکای ول ET5 برقی نوین ماهان نبکا – تیر ۱۴۰۳

به گزارش کارنامه، شرکت نوین ماهان نبکا، جوینت ونچر کرمان موتور و مپنا در دومین شرایط فروش اعلامی برای کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5، این خودرو را به صورت نقدی و با موعد تحویل فوری بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان و دوستداران خودروهای برقی می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت نسبت به ثبت‌نام، واریز وجه و خرید قطعی اقدام کنند.

 


شرایط فروش فوری اسکای ول ET5 برقی نوین ماهان نبکا – اسفند ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه، شرکت نوین ماهان نبکا، جوینت ونچر کرمان موتور و مپنا در دومین شرایط فروش اعلامی برای کراس اوور تمام برقی اسکای ول ET5، این خودرو را به صورت نقدی و با موعد تحویل فوری بدون محدودیت عرضه می‌کند. متقاضیان و دوستداران خودروهای برقی می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت نسبت به ثبت‌نام، واریز وجه و خرید قطعی اقدام کنند:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.