شاین مکس ایران خودرو در دو نسخه هیبریدی و بنزینی رونمایی شد

0 6,323

گروه صنعتی ایران خودرو با رونمایی از شاین مکس، نخستین خودروی وارداتی خود را به بازار معرفی کرد. این خودرو در چین با نام آئولوس شوئن مکس شناخته می‌شود که به کمپانی بزرگ دانگ فنگ تعلق دارد. با بررسی مهم‌ترین مشخصات شاین مکس ایران خودرو همراه ما باشید.

مهم‌ترین مشخصات شاین مکس ایران خودرو

بهمن‌ماه سال گذشته بود که خبر واردات آئولوس یی‌شوئن مکس توسط ایران خودرو در رسانه‌های مختلف منتشر شد. این سدان اسپرت، ظاهر بسیار جذاب و جوان‌پسندی دارد و با مشخصات فنی و امکانات قابل‌قبولی روانه بازار می‌شود.

مشخصات شاین مکس ایران خودرو

آئولوس شوئن مکس یا همان شاین مکس ایران خودرو با دو نسخه بنزینی و هیبریدی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. نسخه بنزینی مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس دو کلاچه اتوماتیک ۷ سرعته به چرخ‌های جلو وارد کند.

نسخه هیبریدی نیز از موتور ۱.۵ لیتری با ظرفیت تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند که ماحاصل ترکیب آن با موتور الکتریکی، ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر است. قوای محرکه از طریق گیربکس E-CVT به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌شود.

مشخصات شاین مکس ایران خودرو

از دیگر مشخصات شاین مکس ایران خودرو در بخش فنی می‌توان به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برای نسخه بنزینی و حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای نسخه هیبریدی شاره کرد. مصرف سوخت ترکیبی در ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت، در نسخه بنزینی حدود ۶.۲ لیتر و در نسخه هیبریدی حدود ۴.۳ لیتر اعلام شده است.

این ماشین با امکانات متنوعی در دسترس خریداران ایرانی قرار می‌گیرد تا بتواند با محصولات مشابه در بازار رقابت کند. مشخصات شاین مکس ایران خودرو در بخش امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی شامل مواردی همچون سنسور نور، سنسور باران، گرمکن صندلی، دنده پشت فرمان، رادار نقطه کور، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم تشخیص عابران پیاده، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، کروز کنترل و … می‌شوند.

مشخصات شاین مکس ایران خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.