سال آینده منتظر تیپ پرستیژ خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی باشید

0 1,866
با توجه به گفته‌های مدیرعامل گروه بهمن، دیگنیتی پرستیژ در تابستان و فیدلیتی پرستیژ در زمستان ۱۴۰۱ در بازار عرضه خواهد شد.

تیپ جدید دیگنیتی پرایم که با نام تیپ پرستیژ شناخته می‌شود در واقع فیس‌لیفت این خودرو است که تغییراتی را در بخش سپر جلو، چراغ‌های جلو، دیفیوزر عقب و تریم داخلی تجربه خواهد کرد.

احتمال داده می‌شود دیگنیتی پرستیژ به یک قوای محرکه ۲ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز باشد. این پیشرانه می‌تواند ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس دیگنیتی پرستیژ برخلاف نسخه پرایم از نوع CVT نخواهد بود و این‌بار سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک AT برای این خودرو انتخاب شده است.

در خصوص فیدلیتی پرستیژ نیز باید عنوان کنیم که این خودرو را یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو AVL همراهی خواهد کرد. این قوای محرکه می‌تواند ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که این خروجی از طریق یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه تَر به چرخ‌های جلو فیدلیتی پرستیژ منتقل می‌شود.

همان‌طور که گفته شد گروه خودروسازی بهمن‌موتور قصد دارد تابستان و زمستان سال ۱۴۰۱ به ترتیب خودروهای دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ را در بازار کشورمان عرضه کرده و محصول جدید مدیران‌خودرو یعنی تیگو ۸ پرو را به چالش بکشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.