عرضه نسخه جدیدی از سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر در کشور

0 1,308

تصاویری از محصولات رامک‌خودرو در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس این تصاویر احتمال داده می‌شود به‌زودی نسخه جدیدی از سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر در بازار کشورمان عرضه شود.

روز گذشته بود که تصاویری از دو محموله رامک‌خودرو در فضای مجازی منتشر شد که در حال حرکت به‌سمت تهران بودند. یکی از این محموله‌ها شامل نسخه فیس‌لیفت و جدیدی از سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر بوده که احتمالا به‌زودی در بازار عرضه خواهد شد. محموله دیگر نیز از نوع فیس‌لیفت با چراغ‌های مه‌شکن دایره‌ای بوده است. در حال حاضر تیوولی توربو فایتر با چراغ‌های مه‌شکن دایره‌ای در بازار کشورمان عرضه می‌شود و در گام جدید قرار است تا این خودرو با فیس‌لیفت انجام‌شده برای بخش کاسه چراغ مه‌شکن جلو به بازار بیاید که طراحی خطی و چندبخشی دارد.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر جدید چه مشخصاتی دارد؟

سانگ یانگ تیوولی جدید به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که می‌تواند بین ۱۶۱ تا ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این توان تولیدی را چرخ‌دنده‌های یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات به چرخ‌های جلوی خودرو مذکور منتقل می‌کند.

این کراس‌اوور کره‌ای به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه‌های تاشو برقی و شارژر بی‌سیم تلفن همراه اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.