ایران‌خودرو ۱۰ هزار دستگاه خودرو کارکرده خود را با گارانتی واگذار می‌کند

0 1,679

ایران‌خودرو درنظر دارد در حدود ۱۰ هزار دستگاه خودروی کارکرده خود را پس از تعمیر و با اعطای گارانتی در بازار عرضه کند.

گفته می‌شود این طرح اقدامی اساسی در راستای کاهش هزینه‌های جاری ایران‌خودرو است تا شاید از این راه منافع آن تأمین شود.

در همین راستا شناسایی خودروهای کارکرده در شرکت ایران‌خودرو و تمامی شرکت‌های تابعه این گروه خودروسازی در دستور کار قرار گرفته و شرکت لیزینگ ایران‌خودرو نیز به‌عنوان مجری فرآیند واگذاری خودروهای مذکور تعیین شده است.

طبق تأکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تمامی ۱۰ هزار خودرو کارکرده پس از انجام تعمیرات موردنیاز بر روی آن‌ها با اعطای گارانتی در بازار عرضه شده و این طرح سال آینده عملیاتی خواهد شد. گفته می‌شود شبکه خدمات پس از فروش و ارائه تسهیلات ایران‌خودرو گارانتی محصولات مذکور را به عهده دارد.

عرضه خودرو را افزایش دهید

با توجه به نرخ فعلی دلار و اخباری که از مذاکرات وین به گوش می‌رسد انتظار می‌رود که قیمت خودروهای داخلی در بازار با شیب بیشتری کاهش یابد اما با این وجود در عمل شاهد رخ دادن این اتفاق نیستیم.

کارشناسان بازار خودرو می‌‌گویند اصلی‌ترین عامل بازدارنده برای کاهش بیشتر قیمت‌‌ها عرضه محدود خودرو از سوی خودروسازان است. مشخصا اگر عرضه خودرو افزایش یابد شاهد تغییرات قیمتی مشهودی در بازار خواهیم بود.

البته این اتفاق وعده‌ای بود که خودروسازان پیش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها مطرح کرده و مدعی بودند که عرضه خود را متناسب با نیاز بازار خواهند کرد. وعده‌ای که تاکنون عملیاتی نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

//