۸ محصول جدید سایپا در راه بازار

0 1,967

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در جریان سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور خبر از عرضه ۸ محصول جدید این شرکت در سال جاری داد.

شاهین اتوماتیک با گیربکس CVT، شاهین پلاس با موتور جدید ME16، اطلس، سهند، P90 (محصول پارس‌خودرو)، سیلک، آریا و ون هامون (محصول زامیاد) خودروهای جدید گروه سایپا هستند که در سال جاری بر روی خط تولید قرار می‌گیرند.

محصول شاهین پلاس با تغییر پیشرانه و ارتقای امکانات رقیب تارای ایران خودرو خواهد شد. سیلک یا همان سیتروئن C3-XR در واقع نسخه هاچ‌بک کراس پژو ۳۰۱ و سیتروئن الیزه بوده و در رده فنی و قیمتی کراس اوور ایران خودرو ری‌را قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، این شرکت به‌دنبال توسعه زیرساخت‌های صنعت خودرو است. در راستای این امر، امسال مدرن‌ترین خطی که توسط آلمانی‌ها نصب شده بود، توسط پرسنل شرکت مگاموتور به بهره‌برداری رسید. با کمک مهندسان داخلی خط موتور جدید به نام ME16 در شرکت یاد شده راه‌اندازی شد. همچنین شهریور ماه مدرن‌ترین خط رنگ در شرکت زامیاد که اکنون در مرحله نصب و راه‌اندازی است، به بهره‌برداری می‌رسد.

عرضه ٩ هزار خودروی ساینا CNG به ناوگان تاکسیرانی

تیموری با اشاره به توسعه زیرساخت محصول، ‌گفت: «سایپا در سال جاری ٨ محصول جدید با استاندارد ٨۵ گانه را روانه بازار خودرو خواهد کرد که دو مدل‌ آن برای اولین بار با گارانتی ۵ ساله عرضه خواهد شد؛ بر این اساس با افزایش دوره گارانتی کیفیت خودروهای جدید تضمین می‌شود.»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ضرورت دارد توسعه محصول در گروه سایپا به‌سمت خودروهای پاک برود، ‌تصریح کرد: «سال‌های گذشته به تولید خودروهای پاک توجه نشده بود، اما برای جبران نقصان‌های گذشته، گروه خودروسازی سایپا به این سمت حرکت کرده به‌نحوی‌که ٩ هزار خودروی ساینا CNG برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی تولید شده (از خردادماه سال گذشته تاکنون)‌ که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش با ترکیب بنزین و گاز ۶.۴۵ لیتر است. نگاه ما به محصولات جدید با تاکید بر مسایل زیست محیطی است و در توسعه محصول سعی شده به‌سمت خودروهای پاک برویم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.