تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید تا پایان سال راهی بازار خواهند شد

تست‌های جاده‌ای در حال انجام است

0 1,102

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی حکایت از آن دارد که مدیران‌خودرو در حال انجام تست‌های جاده‌ای و فنی برای خودروهای تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید است.

بیلبوردهای بزرگراهی تهران در طی روزهای گذشته مهمان تبلیغات جدید مدیران‌خودرو برای عرضه یک سری محصول جدید تحت برند ام‌وی‌ام بوده است. با توجه به تست‌های جاده‌ای صورت گرفته بر روی تیگو ۸ و تیگو ۷ جدید به نظر می‌رسد محصولات بعدی‌ای که از سوی مدیران‌خودرو در بازار عرضه می‌شود یکی از این دو خودرو و یا حتی هر دوی آن‌ها خواهد بود.

از تیگو ۸ جدید چه می‌دانیم؟

براساس گفته‌های یک منبع موثق در شرکت مدیران‌خودرو، تیگو ۸ جدید قطعا بهایی فراتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این خودرو در بازار کشور ما با چه نامی عرضه می‌شود اما در سایر کشورها از پسوندهایی چون پلاس یا پرو استفاده شده است. ممکن است این خودرو بدون هیچ‌گونه پسوندی به دست مشتریان ایرانی برسد.

احتمالا تیگو ۸ جدید نیز مطابق با سیاست‌های پیشین شرکت مدیران‌خودرو از برند شرکت چینی طرف قرارداد بهره نخواهد برد و در نهایت با لوگوی ام‌وی‌ام به دست مشتریان ایرانی می‌رسد.

کراس‌اوور جدید مدیران‌خودرو قرار است با یک پیشرانه دو لیتری توربو شارژر با حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر مونتاژ شود و احتمالا یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت موتور این خودرو به چرخ‌های جلو آن را بر عهده خواهد داشت.

از تیگو ۷ جدید چه می‌دانیم؟

هنوز اطلاعاتی در خصوص تیگو ۷ جدید در دسترس نیست اما براساس شایعات مطرح شده این خودرو تا انتهای امسال با برند ام‌وی‌ام راهی بازار کشورمان خواهد شد.

با توجه به قیمت نسل فعلی تیگو ۷ احتمالا نسل بعدی این کراس‌اورر برچسب قیمتی‌ای بالاتر از ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را به خود اختصاص خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.