ورود ون جدید آتین خودرو به نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

0 1,577
شهر آفتاب از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری میزبان چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو خواهد بود. شرکت‌ها و برندهای متعدد داخلی و خارجی در این رویداد خاص، از جدیدترین ماشین‌های خود رونمایی می‌کنند. ون جدید آتین خودرو یکی از محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

کمپانی‌های مختلفی از جمله ایران‌خودرو، بهمن موتور، پارس موتور، آتین خودرو و غیره در نمایشگاه خودرو ۱۴۰۱ شرکت خواهند کرد. آتین خودرو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ماموت، قرار است از یک ون جدید رونمایی کند. با توجه به تصاویر اخیر و روکشی که روی خودروی مرموز را پوشانده، می‌توان گفت آتین قصد ندارد تا روز موعود، محصول جدید خود را به نمایش بگذارد.

ون جدید آتین خودرو به احتمال زیاد یکی از ون‌های پرفروش در بازار چین است که با اعمال تغییرات و اصلاحات توسط شرکت ایرانی به مونتاژ می‌رسد. گفته می‌شود این ماشین، در دو نسخه باری و مسافربری پا به جاده‌های ایران می‌گذارد.

بر اساس ابعاد خودروی روکش‌شده، می‌توان گفت که ون آتین خودرو در بازار داخلی با رقبایی همچون جک سان ری آرین دیزل و هیوندای H350 سروش دیزل سروکار خواهد داشت. محصول جدید آتین خودرو در غرفه شماره ۴ نمایشگاه به عرضه عموم درمی‌آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.