رونمایی از دانگ فنگ M4 فرداموتور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

0 1,739
نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر آفتاب برگزار می‌شود. رونمایی از دانگ فنگ M4 فرداموتور یکی از جالب‌ترین اتفاقات در این نمایشگاه است که توانست خیلی زود نظر بازدیدکنندگان را به‌سمت غرفه این شرکت جلب کند.

دانگ فنگ  M4FMC یک کراس اوور چندمنظوره بسیار جذاب است که روی پلتفرم Super Cube EMA سوار شده و تحت برند فورتینگ عرضه می‌شود. نخستین ویژگی ظاهری ماشین که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند، جلوپنجره بزرگ و چندضلعی است که تا روی چراغ‌های جلو امتداد یافته و ظاهر خاصی به محصول می‌دهد. یک نوار کرومی نیز از گوشه‌های بالای جلوپنجره تا قسمت عقب ماشین کشیده شده است.

نمای جانبی خودرو بسیار معمولی بوده و تنها شامل چند ناهمواری و نوارهای کرومی در حاشیه پنجره‌ها است. یک خط دیگر نیز از گلگیر جلو تا قسمت عقب ماشین امتداد می‌یابد.

نمای پشتی نیز ساده طراحی شده و زرق و برق قسمت جلو را ندارد. چراغ‌های یکپارچه و اسپویلر کشیده، تنها ویژگی‌های قابل‌ذکر قسمت عقب هستند.

داخل کابین اما بسیار زیبا و متفاوت است. ترکیب دو رنگ کرم و قهوه‌ای باعث شده تا M4 مانند یک خودروی لوکس به نظر برسد. فرمان دی کات با دکمه‌های کنترلی درست مقابل راننده قرار دارد. یک نمایشگر یکپارچه نیز درون کابین تعبیه شده تا فرد دسترسی آسان‌تری به پنل پشت فرمان و سیستم اطلاعات سرگرمی داشته باشد.

فرداموتور با رونمایی از دانگ فنگ M4 توانست هیجان و اشتیاق بسیاری را به جو نمایشگاه اضافه کند. این خودرو به موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربو GDI با قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر مجهز شده است. یک گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه در زیر کاپوت، قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

محصول جدید فرداموتور دارای صندلی‌های برقی، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک و دوربین ثبت وقایع حین رانندگی بوده و ۸ کیسه هوا را درون خود جای داده است. رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، سیستم هشدار رانندگی در بین خطوط و اتوهلد از دیگر امکانات رفاهی و ایمنی خودرو هستند.

دانگ فنگ M4 احتمالا با قیمت ۱٫۵ میلیارد تومان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. البته این محصول یک رقیب بسیار سرسخت نیز در بازار دارد و آن مینی ون هایما ۷X، محصول لوکس ایران‌خودرو است. با توجه به کمبود خودروهای کلاس MPV در کشور، رقابت این دو محصول بسیار دیدنی و مهیج خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.