دریافت مجوز تردد بین شهری در زمان محدودیت‌های کرونایی

0 1,611

با اعمال قرنطینه سراسری در شهرهای مختلف کشور ممنوعیت تردد در نظر گرفته شد. به تازگی فرمانداری تهران اعلام کرده است که شهروندان تهرانی می‌توانند، از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۶ برای دریافت مجوز تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی moi.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

گفتنی است که اعمال محدودیت‌های فعلی سبب شده که تردد بین مراکز استان‌ها با خودرو شخصی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش یابد.

دریافت مجوز تردد بین شهری

مجوز تردد به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

برای دریافت مجوز تردد بین شهری به مستندات قابل‌قبولی نیاز است که این مستندات توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی می‌شوند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق و در قسمت پیگیری درخواست‌ها وضعیت درخواست خود را در مدت حداقل ۲۴ ساعت مشاهده کنند.

حتما بخوانید: مقایسه تیبا، ساینا و کوییک

البته فرمانداری تهران با وجود راه‌اندازی این سامانه از شهروندان تهرانی درخواست کرده است که برای قطع زنجیره کرونا از رفتن به سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مجوز لازم برای تردد عموما به کسانی داده می‌شود که بتوانند اجبار در تردد خود را اثبات کنند. به عنوان نمونه انجام امور پزشکی و امورات قضایی در اولویت است که البته برای انجام این موارد نیز در حالتی مجوز تردد داده می‌شود که امکان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی میسر نباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.