قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک اعلام شد

0 3,412

براساس آخرین اخبار منتشر شده ایران خودرو برنامه دارد در طی دو هفته آینده سری اول حواله‌های پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک را صادر کرده و به دست مشتریان برساند.

در همین راستا نیز شورای رقابت قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک را ۲۵۲ میلیون تومان اعلام کرده است. به این ترتیب شاهد آن هستیم که این نسخه از ۲۰۷i پانوراما (سقف شیشه‌ای) نسبت به نمونه ساده اتوماتیک اختلاف قیمت نزدیک به ۵۵ میلیون تومان را دارد.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص ماشین چپی چگونه است؟

چندی پیش و در آبان ماه سال جاری شورای رقابت قیمت پژو ۲۰۷i دنده‌ای و نسخه پانوراما را اعلام کرد و اختلاف قیمت این دو مدل به حدود ۴۷ میلیون تومان در کارخانه رسید.

لازم به ذکر است که اطلاعات مذکور هنوز به صورت رسمی توسط منابع رسمی تایید نشده است و تنها اخباری است که توسط برخی از منابع غیر رسمی مخابره شده است.

معرفی پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک

پژو ۲۰۷i پانوراما به یک پیشرانه TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور مجهز است و توان این پیشرانه به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌شود.

گفتنی است که نسخه پانوراما از نظر ساختار فنی تفاوتی با نمونه‌های دنده‌ای سقف فلزی ندارد. اما در بحث اتصال اجزای سازه، با ساختار جدید سقف و پایه ستون‌ها همراه شده است.

قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک

براساس ادعای ایران خودرو نسخه پانوراما نیز مانند نمونه‌های ساده جدید، به فرمان کمکی برقی مجهز است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، تهویه اتوماتیک، رهیاب ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

با توجه به تحریم‌های اعمالی علیه صنعت خودروسازی کشورمان ایران خودرو قصد دارد که پژو ۲۰۷i پانوراما را در نسخه اتوماتیک با رینگ‌های ۱۴ اینچی آلومینیومی به دست خریداران آن برساند. همچنین شیشه جلوی این خودرو هم تغییر کرده و سقف شیشه‌ای آن از نوع غیر بازشو و ثابت است. سایه‌بان سقف شیشه‌ای ۲۰۷i هم از نوع دستی و دو تکه بوده و ساختار الکتریکی در آن دیده نمی‌شود. اما باید توجه داشت که شیشه استفاده شده برای سقف پژو ۲۰۷i از نوع متفاوتی بوده و استاندارد ECE و ای-مارک سقف‌های شیشه ای و پانارومیک را دارد.

حتما بخوانید: راهنمای جامع تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی رنگ

ایران خودرو برنامه دارد پژو ۲۰۷i پانوراما را در نسخه‌های اتوماتیک EC5 و اتوماتیک صندوق‌دار وارد بازار کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.