احتمال همکاری مجدد گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

0 1,153
در طی نشست خبری که روز گذشته به صورت مجازی توسط مدیران گروه بهمن انجام شد، این گروه خودروسازی از همکاری مجدد با مزدا و ایسوزو خبر داد.

گروه بهمن همچنین اعلام کرد که هرچند در طی سال‌های گذشته به دلیل تحریم‌ها با کاهش تولید مواجه شده است اما در سال ۹۹ برخلاف دیگر خودروسازان جهانی کاهش تولید خود را جبران کرده و محصولات جدیدی را نیز به بازار عرضه کرده است. این گروه خودروسازی قصد دارد مسیر قبلی را نیز در سال جدید دنبال کرده و یک سدان جدید دیگر را هم در سال ۱۴۰۰ عرضه کند. بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و راه‌اندازی تعمیرگاه‌های مرکزی بیشتر از دیگر اهدافی است که این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۰ دنبال خواهد کرد.

مدیرعامل گروه بهمن در طی نشست مجازی مذکور در خصوص ادامه همکاری با شرکای خارجی افزود: اگر تحریم‌ها برداشته شوند گروه بهمن نیز خرسند خواهد شد با شرکای قدیمی خود که در راس آن ها مزدا و ایسوزو و همچنین هاوال و فاو است، همکاری مجدد داشته باشد. نشان‌هایی مانند مزدا و ایسوزو در راس شرکای ما هستند که در حین تحریم‌ها نیز با آن‌ها مذاکراتی داشته‌ایم.

گروه بهمن همواره اعلام کرده است که در جایگاه نخست خواهان جلب رضایت مشتریان خود است. این گروه همچنین قصد دارد علاوه‌بر افزایش تنوع میزان تولید محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را نیز افزایش دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.