ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

0 907

نام نویسی از جانبازان برای واردات خودرو آغاز شد. در این نوشتار کارنامه، جدیدترین بخشنامه‌های این برنامه فروش خودروهای وارداتی را می‌خوانید:

مرحله سوم ویرایش ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – اسفند ۱۴۰۲

مرحله سوم ثبت‌نام، ویرایش و اصلاح تقاضای خودروی وارداتی جانبازان از فردا سه‌شنبه – ۲۲ اسفند- اجرا می‌شود و جانبازان می‌توانند نسبت به اصلاح یا ثبت‌نام واردات خودرو اقدام کنند.

برای آخرین بار در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ امکان ویرایش برای جانبازان ۷۰ درصد (ویژه) در سامانه فراهم شده است. جانبازان می‌توانند با مراجعه به سامانه خودروهای وارداتی جانبازان، خودروی خود را انتخاب کنند. جانبازان عزیز خودروی خود را با دقت انتخاب کنند چراکه از این تاریخ به بعد، امکان تغییر خودرو فراهم نخواهد بود.

طبق برنامه ویرایش سوم خودرو وارداتی جانبازان ۷۰ درصد ویژه سه شنبه -۲۲ اسفند- و جانبازان ۷۰ درصد عادی چهارشنبه -۲۳ اسفند- هفته جاری انجام می‌شود.

همچنین جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد هم می‌توانند پنج شنبه همین هفته -۲۴ اسفند- ویرایش سوم خودرو وارداتی را انجام دهند.

جانبازان که تمایل به تغییر نوع خودرو وارداتی دارند یا چنانچه در مرحله پیش ثبت‌نام خودرو وارداتی از ثبت نام جا ماندند در این روزها می‌توانند نسبت به انجام تغییرات، اصلاحات یا ثبت نام اقدام کنند:


ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد – اسفند ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه جانبازان دارای شرایط جانبازی ۵۰ تا ۶۹ درصد از روز چهارشنبه ۹ اسفند تا جمعه ۱۱ اسفند با مراجعه با سامانه خودروی جانبازی می‌توانند نسبت به انتخاب و ویرایش خودرو از لیست زیر اقدام کنند:


promotion banner

ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان ۷۰ درصد عادی – اسفند ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه جانبازان دارای شرایط جانبازی ۷۰ درصد ویژه از روز دوشنبه ۷ اسفند تا سه شنبه ۸ اسفند با مراجعه با سامانه خودروی جانبازی می‌توانند نسبت به انتخاب و ویرایش خودرو از لیست زیر اقدام کنند:


ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان ۷۰ درصد ویژه – اسفند ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه جانبازان دارای شرایط جانبازی ۷۰ درصد ویژه از روز یکشنبه ۶ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند با مراجعه با سامانه خودروی جانبازی می‌توانند نسبت به انتخاب و ویرایش خودرو از لیست زیر اقدام کنند:


ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد – بهمن ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه جانبازان دارای شرایط جانبازی ۵۰ تا ۶۹ درصد از روز سه شنبه تا جمعه ۱۳ بهمن با مراجعه با سامانه خودروی جانبازی می‌توانند نسبت به انتخاب خودرو از لیست زیر اقدام کنند:


شرایط ثبت نام خودروی وارداتی جانبازان – بهمن ۱۴۰۲

به اطلاع کلیه جانبازان محترم می رساند این مرحله صرفا جهت پایش میزان درخواست جانبازان محترم برای برنامه ریزی واردات و زمان بندی تحویل خودرو می باشد، لذا بر اساس ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی بند (و)تبصره( ۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲کل کشور و به منظور اجرایی شدن تکالیف قانونی آیین نامه مذکور طی سه مرحله

از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع )تا سقف ۳۵ هزار یورو (سیف ) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

از روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ تا روز یک شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ مدت دو روز فقط سایر جانبازان معزز ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ مدت دو روز فقط جانبازان معزز ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو (سیف) می توانند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو نمایند.

لازم به ذکر است تعیین سقف انتخاب جانبازان بر اساس فهرست ارائه شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نداده است. همچنین فرایند ثبت درخواست خودرو وارداتی جانبازان معزز به شرح ذیل می‌باشد ۱- ثبت اطلاعات فردی در سامانه یکپارچه عرضه خودرو ۲ -ایجاد دسترسی به متقاضی جهت انتخاب یک خودرو از خودروهای قابل عرضه و ارسال درخواست به شرکت های وارد کننده خودرو ، بدیهی است تمام خودروهای انتخابی دارای کف درخواست بوده وچنانچه حد نصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع رسانی می گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید .

انتخاب خودرو هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت های وارد کننده صرفاً براساس فراخوان و عقد قرارداد نهایی با شرکتهای واردکننده خودرو می باشد.


لیست خودروهای قابل عرضه به جانبازان – دی ۱۴۰۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.