سایپا هر ماه فروش فوق‌العاده خواهد داشت

0 1,026
قائم‌‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات‌ پس‌ از فروش اعلام کرد که این گروه خودروسازی برنامه‌ای برای ارائه بیشتر طرح‌های پیش‌فروش در سال جاری ندارد و قصد دارد تا پایان سال هر ماه تنها برنامه فروش فوق‌العاده برگزار کند.

با توجه به گفته‌های وی سایپا به‌دنبال آن است که با ارائه طرح‌های فروش فوق‌العاده در هر ماه، خریداران واقعی محصولات خود را بیابد تا از حضور واسطه‌ها و دلالان در بازار خودرو جلوگیری کند و مانع افزایش بی‌منطق قیمت‌ها در بازار آزاد شود.

همچنین گفته می‌شود که در نیمه دوم امسال علاوه‌بر افزایش تعداد طرح‌های فروش فوق‌العاده ارائه شده از سوی سایپا، ظرفیت این طرح‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

در آخرین طرح فروش فوق‌العاده سایپا ارزان‌ترین خودروی این گروه خودروسازی یعنی تیبا ۲ عرضه شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. بر همین اساس نیز سایپا اعلام کرد که قصد دارد همین روند را ادامه دهد و ضمن افزایش ظرفیت، تعداد طرح‌های فروش خود را نیز بیشتر کند.

وزیر صنعت پیش از این اعلام کرده بود که به‌دنبال تولید ۳ میلیون دستگاه خودرو و صادرات بیش از ۱ میلیون وسیله نقلیه به خارج از کشور در سال آینده است. حالا به نظر می‌رسد که خودروسازان در حال حرکت به‌سمت این هدف هستند و احتمالا تا پایان سال به‌مرور شاهد حذف شدن قرعه‌کشی از طرح‌های فروش فوق‌العاده و افزایش ارائه این طرح‌ها از سوی هر دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.