بالاخره قیمت جدید k7 کرمان موتور اعلام شد – تیر ۱۴۰۲

0 28,006

کرمان موتور جدیدترین شرایط فروش مخصوص خودرو k7 را اعلام کرد. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر آخرین شرایط فروش و تغییرات قیمتی این خودرو.

بالاخره قیمت جدید k7 کرمان موتور در تیرماه ۱۴۰۲ اعلام شد – تیر ۱۴۰۲

قیمت جدید محصولات کرمان موتور با تأیید شورای رقابت برای تیرماه ۱۴۰۲ اطلاع‌رسانی شد.

تغییرات قیمت:

نام محصول قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
K7 ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰

قیمت k7 کرمان موتور برای عرضه در مرحله دوم سامانه یکپارچه مشخص شد – اردیبهشت ۱۴۰۲

محصولات کرمان موتور در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد. قیمت k7 در این شرایط فروش به شرح زیر است:

نام محصول قیمت (تومان)
K7 ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰
promotion banner

قیمت K7 بیش از ۳۶۰ میلیون تومان افزایش یافت – فروردین ۱۴۰۲

به اطلاع می‌رساند کلیه منتخبین اولین دوره ثبت‌نام کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی‌شان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق قیمت درج‌شده زیر اقدام کنند.

نرخ‌های جدید در حالی اعلام شده که به گفته وزیر صمت قرار بود افزایش نرخی برای خودروهای مونتاژی نباشد و حتی بعضا کاهش داشته باشند اما کرمان موتور قیمت K7 را بیش از ۳۶۰ میلیون گران کرده است و هیچ‌کدام از خودروهای این گروه خودروسازی کاهش قیمت نداشته است.

نام محصول قیمت (تومان)
K7 ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰

قیمت جدید جک K7 اعلام شد – دی ۱۴۰۱

لیست قیمت محصولات شرکت کرمان موتور برای دی ماه ۱۴۰۱  به‌روزرسانی شد. در این لیست قیمت جدید جک K7 هم اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده از تاریخ دهم دی ماه قابل اجرا هستند.

لیست قیمت دی ماه ۱۴۰۱:

نام خودرو

قیمت جدید (تومان)

KMC K7 ۱.۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰

شرایط فروش نقد و اقساط خودرو k7 کرمان موتور اعلام شد – مهر ۱۴۰۱

کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در بازار ایران قصد دارد شاسی بلند k7 را در مهر ماه طی به شکل نقد و اقساط به بازار عرضه کند. این طرح فروش از ۱۰ مهر آغاز شده و تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش خودرو k7 با دو مدت پرداخت ۱۸ ماهه و ۳۰ ماهه به فروش خواهد رسید. این خودرو در مدل ۱۴۰۱، دو درصد جریمه تاخیر در تحویل به شکل ماهانه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید بخشنامه فروش نقد و اقساط شاسی بلند k7 کرمان موتور را مشاهده کنید:

شرایط فروش k7 کرمان موتور

شرایط فروش k7 کرمان موتور اعلام شد – دی ۱۳۹۹

شرایط فروش k7 کرمان موتور به تازگی اعلام شده است و مطابق با این شرایط فروش، خریداران این خودرو (با قیمت قطعی) باید تا اردیبهشت سال آینده برای دریافت محصول موردنظر خود منتظر بمانند. خریدارانی نیز که خودرو را در دو مرحله پیش‌پرداخت خریداری خواهند کرد، خردادماه سال ۱۴۰۰ به آن دست خواهند یافت.

حتما بخوانید:

استعلام خلافی خودرو؛ چگونه خلافی خودرو را کم کنیم؟

شرایط فروش k7 کرمان موتور در حالی اعلام شد که تنها شش ماه از رونمایی رسمی آن در چین می‌گذرد. این شاسی‌بلند در کشور سازنده X7 نام داشته و با پا گذاشتن به کشورمان علاوه‌بر تغییر نام، از لحاظ فنی و امکانات نیز دچار تغییر شده است.

پیش‌بینی می‌شود کرمان موتور در فروش این محصول موفق عمل کند، چراکه در حال حاضر بازار کشورمان بسیار تشنه تنوع بوده و از طرف دیگر نیز برند شرکت کرمان موتور و برند جک در کشورمان کاملا شناخته شده و قابل‌قبول است.

مشخصات کی ۷ کرمان موتور

کی ۷ کرمان موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بنزینی مجهز است که می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت کی ۷ برابر با ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. توان تولیدی موتور این خودرو به واسطه یک جعبه دنده ۶ سرعته DCT (دوکلاچه) به محور جلو آن منتقل می‌شود.

حتما بخوانید:

مقایسه ساندرو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تندر ال‌۹۰ اتوماتیک

از لحاظ امکانات و ایمنی این محصول به شش کیسه هوا، سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، تکنولوژی کنترل حرکت در سراشیبی، رادار نقطه کور، رادار خطی، کروز کنترل هوشمند، نمایشگر لمسی، جلوآمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک مجهز است.

چنین امکانات و تجهیزاتی کی ۷ کرمان موتور را به یکی از بهترین‌های کلاس خود تبدیل کرده است و همین موضوع خود دلیل دیگری است که انتظار می‌رود به واسطه آن کرمان موتور بتواند فروش خوبی را برای این شاسی‌بلند تجربه کند.

شرایط فروش k7 کرمان موتور (دی ماه ۹۹)

نحوه فروش پرداخت مرحله اول (تومان) پرداخت مرحله دوم(تومان) سود مشارکت موعد تحویل
قیمت روز ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ همزمان با دعوتنامه ۱۸ درصد خرداد ۱۴۰۰
قیمت قطعی ۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان تخفیف اردیبهشت ۱۴۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.