ایران خودرو: مراقب آگهی‌های کلاه‌برداری با عنوان تحویل فوری خودرو باشید

0 2,093

با توجه به انتشار آگهی‌های مربوط به تحویل فوری خودرو در فضای مجازی و احتمال کلاه‌برداری برخی از افراد سودجو؛ ایران خودرو در طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بخش‌نامه‌های مرتبط با چگونگی ثبت نام در شرایط فروش محصولات این شرکت در سایت رسمی آن به نشانی esale.ikco.ir در دسترس بوده و علاقه‌مندان می‌توانند این موارد را در سایت مذکور مشاهده کنند.

ایران خودرو در این اطلاعیه عنوان کرده است که مردم مراقب آگهی‌هایی با عنوان تحویل فوری خودرو باشند و در نظر بگیرند که فروش و تحویل خودرو با قیمت‌های اغوا کننده یا خارج از شرایط اعلامی از سوی این شرکت جزو مصادیق بارز کلاه‌برداری به حساب می‌آید.

حتما بخوانید: بهترین زمان فروش خودرو دست دوم چه زمانی است؟

کلیه مراحل مرتبط با ثبت‌نام، قرعه‌کشی و واریز وجه از طریق سایت ایران خودرو انجام پذیرفته و همچنین تمام قراردادهای تحویل شده به مشتریان و منتخبان قرعه‌کشی، ممهور به مهر نمایندگی ‌خواهند بود. بنابراین اسناد و قراردادهای تحویل شده توسط شرکت‌ها یا افرادی که خود را منتسب به ایران‌خودرو می‌نامند، بی‌اعتبار بوده و فاقد ارزش قانونی است.

کلاه‌برداری تحویل فوری خودرو

سایت ایران خودرو؛ تنها مرجع رسمی برای ثبت‌نام و آگاهی از شرایط فروش

گفتنی است که محصولات ایران خودرو در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه، پیش‌فروش عادی با موعد تحویل حداکثر تا ۱۲ ماهه و مشارکت در تولید با موعد تحویل حداکثر تا ۲۴ ماهه در قالب قرعه‌کشی بین متقاضیان عرضه می‌شود.

تاکید می‌شود هرگونه پرداخت باید تنها از طریق درگاه رسمی شرکت ایران‌ خودرو و پروفایل شخصی متقاضیان و منتخبان شرکت در قرعه‌کشی صورت ‌پذیرد و سایت‌ها و شرکت‌هایی که خود را منتسب به ایران خودرو می‌دانند فاقد ارزش هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.