شاهین سایپا بیشترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه را دارد

0 1,207

بررسی‌های انجام شده در خصوص خودرو شاهین نشان می‌دهد این محصول سایپا بیشترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه را نسبت به رقبای خود دارد.

تاکنون بیش از ۱۲ هزار نسخه از شاهین دنده‌ای تیپ G وارد جاده‌های کشور شده‌ و بررسی مدت‌زمان و نحوه پوشش گارانتی این خودروهای تولیدی سایپا حاکی از آن است که شاهین بیشترین و بالاترین سطح گارانتی قوای محرکه را داراست.

نسخه دنده‌ای تیپ G شاهین سایپا دارای گارانتی ۶۰ هزار کیلومتری است که نسبت به رقبا ۲۰ هزار کیلومتر ضمانت قوای محرکه بیشتری دارد. این در حالی است که رقبای شاهین با گارانتی پایه وارد بازار کشورمان شده‌اند و ضمانت فنی کمتری دارند.

سایپا پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تولید نسخه اتوماتیک شاهین را آغاز کند.

شاهین سایپا چه مشخصاتی دارد؟

خودرو شاهین در نسخه دنده‌ای تیپ G به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو دیفرانسیل جلو به یک گیربکس ۵ سرعته دنده دستی مجهز بوده و سیستم فرمان هیدرولیک بر روی آن نصب است.

از جمله امکانات این سدان ملی می‌توان به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سامانه تعویض دنده GSI، تریم داخلی پارچه‌ای، تهویه دستی، رینگ فولادی و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.