آشنایی با تجهیزات کارشناسان کارنامه برای کارشناسی خودرو

0 4,094

با داغ شدن بازار خرید و فروش خودرو، پای دلالان و کلاهبرداران پیش از گذشته به آن باز شده است. به‌طوری‌که اگر برای خرید خودرو اطلاعات کافی نداشته باشید،‌ ممکن است سرتان به راحتی کلاه برود و مثلا ماشین چپی یا رنگ ‌شده را با قیمت‌های گزاف خریداری کنید.

جالب است بدانید که شیوه‌های تغییر ظاهر ماشین به حدی متنوع و زیرکانه است، که اصلا قابل تشخیص نیست و نیاز به افراد متخصص و متبحر در این زمینه دارد که تجهیزاتی پیشرفته و به‌روز برای تشخیص سره از ناسره را در اختیار داشته باشند.

سرویس کارشناسی خودرو کارنامه به بازار آمده تا دقیقا همین کار را برای خریداران خودرو انجام دهد؛ یعنی بررسی و کارشناسی دقیق خودروی موردنظر شما. فقط کافی است زمانی که قصد خرید دارید درخواست کارشناسی خودرو را یا به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت کارنامه و یا تلفنی به ثبت برسانید.

کارشناسان کارنامه خودروی مورد نظری که قصد معامله آن را دارید، از ۴۳۵ نقطه بررسی می‌کنند و نتیجه بررسی را در قالب یک گزارش کامل به همراه بازه قیمتی آن ارائه می‌دهند. این گزارش‌دهی با پیشرفته‌ترین تجهیزات و در کمتر از نیم ساعت صورت خواهد گرفت. تجهیزات همراه کارشناسان کارنامه که همگی از بروزترین ابزارهای این کار بوده شامل ۱۳ آیتم است که مواردی چون سلامت باتری، تعویض بخشی از اتاق، رنگ‌شدگی بدنه و بیش از ۴۰۰ مورد دیگر را بررسی می‌کند.

کارشناسی خودرو با پیشرفته‌ترین تجهیزات

اگر برایتان جالب است بدانید ابزارهای کارشناسی خودرو که همیشه همراه کارشناسان کارنامه است و کمک می‌کند تا شما با شناخت بیشتری انتخاب کرده و خرید لذت‌بخشی داشته باشید، چیست، تصاویر زیر را ورق بزنید. این تصاویر ابزارهای مورد استفاده توسط کارشناسان کارنامه به همراه کاربرد آنها را نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید با یک نمونه خودروی کارشناسی ‌شده به‌وسیله این ابزارها نیز آشنا شوید سری به سایت کارنامه بزنید.

حتما بخوانید: بهترین روغن موتور خودرو را چگونه تشخیص دهیم؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.