اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

با «خرید سفارشی کارنامه»، راحت‌تر از همیشه به ماشین موردنظر برسید

فرض کنید به فکر خرید خودرو افتاده‌اید و حالا به هزار دلیل نمی‌توانید دنبال خودرو بگردید. این دلایل می‌تواند بسیار متفاوت باشد، از مشغلهٔ کاری تا آشنا نبودن با زیر و بم خودرو. در اینجا یک فامیل، دوست یا آشنای امین و معتمد حسابی به کار می‌آید و می‌تواند خیال آدم را راحت کند. کسی که حسابی وقت داشته باشد و با حوصله برای شما به دنبال ماشین بگردد، با تمام مسائل فنی و رنگ و بدنه و مدارک آشنا باشد، ساده نباشد و سرش کلاه نرود، و در ضمن قیمت‌های روز بازار را هم بداند.

سرویس «خرید سفارشی خودرو» با کارنامه چیزی شبیه به همان معتمدی است که شما به دنبالش می‌گردید. ما بر اساس بودجهٔ شما، بهترین ماشین‌های ممکن را برایتان پیدا می‌کنیم. نمی‌دانید چه خودرویی بخرید؟ مشکلی ندارد! کارشناسان باتجربه و کاربلد ما بهترین ماشین‌ها را برای شما گلچین می‌کنند. تمام خودروهایی که کارشناسان فروش کارنامه به شما پیشنهاد می‌دهند یک گارانتی ۸۰۰ میلیون تومانی هم روی گزارش فنی و رنگ و بدنهٔ خود دارند. این گارانتی را بیمهٔ ایران تضمین می‌کند. شما همچنین می‌توانید یک خودروی خاص (مثلاً ۲۰۷ اتوماتیک یا ساندرو) را به کارنامه سفارش بدهید و از کارشناسان کارنامه بخواهید که بر اساس بودجه‌یتان بهترین مدل آن خودرو را برای شما پیدا کنند.

می‌خواهید بدون بدون دردسر و رفت و آمد ماشین بخرید؟

همین حالا وارد وبسایت یا اپلیکیشن کارنامه شوید یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۹۲۳۷ درخواست «خرید سفارشی خودرو» خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش کارنامه در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و هر آنچه که از خودروی آیندهٔ خود می‌خواهید، از شما می‌پرسند. سپس بر اساس بودجه و علایقتان کار جستجوی خودروی مناسب شما را آغاز می‌کنند. سپس در کمترین زمان ممکن و بدون رفت و آمد و بازدید و هزار دردسر مربوط به خرید خودرو، کارشناسان کارنامه خودروهایی را که با نیازهای شما مطابقت دارند، برایتان لیست و به شما اعلام می‌کنند. گزارش کارشناسی کامل فنی و بدنه این خودروها هم برای شما ارسال می‌شود تا بدون بازدید، بدانید که چه خودروهایی با چه مشخصاتی و وضعیتی برای شما انتخاب شده است. هر سوالی که دربارهٔ این ماشین‌ها داشته باشید می‌توانید با کارشناسان فروش کارنامه در میان بگذارید.

از بازدید تا امضای قول‌نامه

بعد از آن که خودرو یا خودروهای پیشنهادی مورد پسندتان قرار گرفت و بر اساس گزارش کارشناسی کارنامه از سیر تا پیاز آن‌ها باخبر شدید، زمان بازدید فرا می‌رسد. در زمان بازدید هم کارشناسان کارنامه در کنار شما هستند تا همه‌چیز با اطمینان و در کمال امنیت جلو برود. کارشناسان کارنامه خودروی پیشنهادی به شما را یک بار دیگر و در حضور شما به صورت مو به مو بررسی و کارشناسی می‌کنند تا خیالتان از همه نظر راحت باشد. این کارشناسان تا پای امضای قولنامه در کنار شما خواهند بود. از بابت هزینه هم خیالتان راحت! شما تا لحظهٔ رسیدن به خودروی مورد نظرتان هیچ مبلغی برای خدمات «خرید سفارشی خودرو» پرداخت نخواهید کرد.

حتما بخوانید: مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و ام وی ام X33

خرید سفارشی خودرو با ضمانت ۸۰۰ میلیون تومانی

تمام خودروهای خرید سفارشی با کارنامه یک ضمانت ۸۰۰ میلیون تومانی روی گزارش کارشناسی خود دارند. این گارانتی بر اساس متن گزارشی کارشناسی صادر می‌شود و تا مدت زمان مشخصی اعتبار دارد. گارانتی ۸۰۰ میلیون تومانی کارنامه وضعیت فنی و رنگ و بدنه را پوشش می‌دهد و بیمهٔ ایران پرداخت آن را تضمین می‌کند. بنابراین بعد از خرید سفارشی خودرو با کارنامه، اگر مغایرتی میان گزارش کارشناسی خودروی کارنامه و شرایط فنی و بدنهٔ خودروی خریداری‌شده وجود داشته باشد، تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به شما پرداخت خواهد شد. بیمهٔ ایران، بزرگترین بیمهٔ کشور، ضامن گارانتی ۸۰۰ میلیونی کارنامه است تا وقت خرید خودروی سفارشی، هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید.

چرا خرید خودروی سفارشی با کارنامه

اگر به دنبال دستیاری مطمئن در خرید خودرو می‌گردید، کارنامه در کنار شماست. با کمک سرویس خرید سفارشی خودرو می‌توانید مطمئن باشید که بر اساس بودجه و علایقتان، سالم‌ترین و بهترین ماشین کارکرده را پیدا خواهید کرد، آن هم با شیوه‌ای به‌روز، با کمترین دردسر و اتلاف وقت. ما با بالاترین رقم گارانتی خودروی کارکرده در بازار، خیال شما را از همه نظر راحت کرده‌ایم. می‌خواهید ماشین بخرید؟ معطل چه هستید؟ همین حالا درخواست «خرید سفارشی خودرو» را ثبت کنید.

/blog/what-is-buy-used-cars-service/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید