اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

راهنمای وکالتی کردن حساب در بانک آینده به‌صورت تصویری

حساب وکالتی نوعی حساب بانکی است که احتمالاً در سال‌های اخیر زیاد نام آن را شنیده‌اید. یکی از ضروریات خرید خودرو از سامانه یکپارچه، مسدود کردن مبلغ تعیین‌شده توسط وزارت صمت در حساب وکالتی است. نکته حائز اهمیت این است که برای داشتن حساب وکالتی باید ابتدا یک حساب معمولی داشته باشید و سپس آن را وکالتی کنید. بانک آینده هم همانند بسیاری دیگر از بانک‌های کشور، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر در بانک آینده حساب دارید و اخیراً به حساب وکالتی نیاز پیدا کرده‌اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه روند وکالتی کردن حساب در بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

دلایل وکالتی کردن حساب

حساب وکالتی حسابی است که در آن صاحب حساب به‌منظور انجام معاملات به فرد یا سازمانی وکالت می‌دهد که به حسابش دسترسی داشته باشد.

مدتی است که برای خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، داخلی، برقی و جانبازان داشتن حساب وکالتی ضروری است. مبلغ تعیین‌شده توسط وزارت صمت در این حساب مسدود می‌شود و تا زمان اعلام نتایج ثبت‌نام، مسدود می‌ماند و نمی‌توانید آن را برداشت کنید.

 

روش‌های وکالتی کردن حساب در بانک آینده

بانک آینده به دو روش امکان وکالتی کردن حساب را فراهم کرده است:

  • حضوری: یکی از روش‌های وکالتی کردن حساب در بانک آینده، مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک آینده و تکمیل فرم وکالتی کردن حساب است.
  • آنلاین: روش دیگر وکالتی کردن حساب، همین مورد است که به‌طور قابل‌توجهی سبب صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود. بدین منظور باید وارد سامانه حساب وکالتی بانک آینده به آدرس ba24.ir/advocacy شوید.

نحوه وکالتی کردن حساب در بانک آینده برای ثبت‌نام خودرو

قبل از اینکه به سراغ فرآیند وکالتی کردن حساب در بانک آینده بروید، مطمئن شوید که همه اطلاعات حساب بانکی خود را اعم از شماره حساب در اختیار دارید.

۱. برای ورود به سامانه حساب وکالتی بانک آینده، وارد آدرس https://ba24.ir/advocacy شوید و روی دکمه زردرنگ «وکالتی کردن حساب» کلیک کنید.

۲. پس از آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید به ترتیب شماره حساب خود را وارد، طرح فروش را انتخاب و کد امنیتی نشان داده ‌شده را درج کنید.

روی کلمه قوانین که با رنگ آبی نشان داده شده است، کلیک و قوانین وکالتی کردن حساب را مطالعه کنید. در پایان، تیک پذیرش قوانین را بزنید و روی گزینه «وکالتی نمودن حساب» کلیک کنید.

۳. تبریک! شما با موفقیت حساب خود را وکالتی کردید.

سؤالات متداول

۱. چگونه می‌توان برای وکالتی کردن حساب در بانک آینده اقدام کرد؟

این کار را به دو روش حضوری (مراجعه به شعب بانک) و آنلاین (از طریق سامانه حساب وکالتی بانک آینده) می‌توان انجام داد.

۲. آیا برای افتتاح حساب وکالتی بانک آینده باید از قبل در این بانک حساب داشته باشیم؟

بله برای ایجاد حساب وکالتی باید از قبل حساب داشته باشید.

آیا برای وکالتی کردن حساب می‌توان از شماره کارت بانک آینده استفاده کرد؟

خیر، باید شماره حساب بانک آینده خود را در اختیار داشته باشید.

سخن آخر

بانک آینده یکی از بانک‌هایی است که امکان وکالتی کردن حساب را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مزیت وکالتی کردن حساب در بانک آینده، فرایند یک‌مرحله‌ای آن است که سبب تسهیل و تسریع انجام این کار می‌شود. اما اگر به هر دلیلی قصد دارید حساب‌تان در بانک دیگری را وکالتی کنید، می‌توانید از مطالب زیر کمک بگیرید:

🔗نحوه وکالتی کردن حساب بانک رسالت به‌صورت تصویری

🔗راهنمای وکالتی کردن حساب بانک سپه از طریق Vbank (تصویری)

🔗راهنمای وکالتی کردن حساب بانک مسکن به‌صورت تصویری

🔗راهنمای وکالتی کردن حساب بانک پاسارگاد به‌صورت تصویری

🔗راهنمای وکالتی کردن حساب بانک رفاه از طریق سامانه محور (تصویری)

🔗راهنمای تصویری وکالتی کردن حساب بانک ملی به‌صورت گام‌به‌گام

🔗راهنمای وکالتی کردن حساب بانک تجارت به‌صورت اینترنتی (گام‌به‌گام و تصویری)

🔗راهنمای گام‌به‌گام وکالتی کردن حساب بانک ملت از طریق سامانه بستام

کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید