خرید خودرو با ضمانت ۸۰۰ میلیونی کارنامه!

0 4,526

برای خبری داغ از کارنامه، دستیار مطمئن شما در خرید و فروش خودرو، آماده‌اید؟

مبلغ گارانتی سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه از ۲۰۰ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومان و مبلغ گارانتی گزارش کارشناسی خودرو در محل کارنامه از ۲۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. از امروز با خیال راحت‌تر خودروی کارکرده بخرید و کار را به اطمینان کامل به کارشناسان باتجربهٔ کارنامه بسپارید.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

 خرید با ضمانت یعنی خیال راحت!

یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌هایی که باعث می‌شود خیلی از ما از خرید وسایل دست دوم اجتناب کنیم این است که می‌ترسیم به قول قدیمی‌ها ظاهر و باطن آن وسیله یکی نباشد. حالا فرض کنید زمان خرید خودروی کارکرده ندانید موتور و گیربکسش چطور کار می‌کند، وضعیت رنگ و بدنه و سقف و شاسی و ستونش چیست، چه آپشن‌هایی دارد یا اصلاً مدارکش کامل است یا نیست؟ خیلی‌ها وقت انتخاب خودرو فقط به چشم‌هایشان اعتماد می‌کنند و بدون دورنگری و دقت، خودرویی را می‌خرند که ممکن است برایشان هر روز یک جور دردسر درست کند. در این‌ مواقع خرید خودروی کارکرده به گاز زدن سیب کرم‌خورده می‌مانَد، سیبی که حسابی سرخ و سالم به نظر می‌رسد، اما در واقع خراب است.

اما با سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه دیگر نگران خریدن گنجشک به جای قناری نباشید. از امروز تمام ماشین‌های لیست خرید خودرو با ضمانت کارنامه دارای گارانتی ۸۰۰ میلیون تومانی هستند. این گارانتی برای تضمین گزارش کارشناسی کارنامه از وضعیت فنی و رنگ و بدنه و شاسی و سقف و ستون خودروی مورد نظر شما صادر می‌شود.

حتما بخوانید: بهترین شاسی‌بلندهایی که در بازار ایران می‌درخشند

خودرویی بخرید که زیر و بمش را می‌دانید!

با کمک سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه ماشینی بخرید که مو به مو کارشناسی و گزارش کارشناسی آن به شما تحویل داده شده است. در گزارش کارشناسی کارنامه به هر نوع رنگ‌شدگی یا صاف‌کاری در قسمت‌های مختلف خودرو اشاره شده است. بخش‌های مختلف فنی خودرو از موتور، سیستم ترمز، برق کشی گرفته تا تمام بخش‌های زیر کاپوت بررسی و معایب آن‌ها در گزارش کارشناسی درج شده است. وضعیت آپشن‌های مختلف خودرو نیز در گزارش کارشناسی قابل رویت است. این جزئیات به آن معناست که خریداران با خواندن گزارش کارشناسی، از ظاهر و باطن ماشینی که می‌خواهند بخرند با خبر می‌شوند.

با سرویس خرید خودرو با ضمانت کارنامه، خریدار ابتدا با مشاوران کارنامه دربارهٔ خودروی مورد نظرش مشورت می‌کند. این مشاوره هیچ‌گونه هزینه‌ای برای خریدار ندارد. خودروی مورد نظر توسط خریدار انتخاب می‌شود و قرار ملاقات حضوری با فروشنده هماهنگ می‌شود. در تمام مراحل خرید خودرو، کارشناسان کارنامه در کنار خریدار هستند و او را در موارد لازم راهنمایی می‌کنند. در زمان بازدید، خودروی انتخاب‌شده به صورت کامل و مو به مو در حضور خریدار کارشناسی می‌شود. در هنگام عقد قول‌نامه هم کارشناسان حقوقی همراه خریدار هستند و با تنظیم قول‌نامه همه‌چیز را کاملاً شسته و رُفته و بدون خطای حقوقی پیش می‌برند.

ضمانت ۲۰۰ میلیونی کارنامه۸۰۰ میلیون تومان گارانتی خرید خودرو با ضمانت کارنامه

از امروز، با همکاری بیمهٔ ایران، بزرگترین و قدیمی‌ترین بیمهٔ کشور، گزارش کارشناسی تمام خودروهای لیست خرید خودرو با ضمانت کارنامه تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان گارانتی دارند. این گارانتی شامل وضعیت فنی رنگ و بدنه و شاسی و سقف و ستون می‌شود و تا ۴۸ ساعت برای وضعیت فنی و تا ۷ روز برای وضعیت بدنه و شاسی اعتبار دارد.

با وجود ضمانت ۸۰۰ میلیونی کارنامه دیگر نگران خرابی موتور و تجهیزات، تصادف، قطعات تعویضی، چپ‌شدگی و مشکلاتی از این دست نباشید. با کمک کارنامه خودرویی بخرید که از ظاهر و باطن آن کاملاً باخبر هستید.

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

promotion banner

۱۰۰ میلیون تومان گارانتی گزارش کارشناسی خودرو در محل

اما اگر ماشینی به دلتان نشسته که در لیست خودروهای کارنامه نیست، باز هم نگران نباشید و بی‌گدار به آب نزنید. پیش از معامله، درخواست کارشناسی خودرو در محل خود را ثبت کنید تا کارشناسان کارنامه به جایی که شما معین می‌کنید بشتابند و خودروی مورد نظر شما را کارشناسی کنند: آیتم به آیتم و نقطه به نقطه! از موتور و ترمز و لاستیک‌ها، تا آپشن‌ها و مدارک، از رنگ و بدنه تا سقف و شاسی و ستون. گزارش کارشناسی در محل کارنامه با گارانتی پرداخت خسارت ۱۰۰ میلیونی بیمهٔ ایران به شما تحویل داده می‌شود. این گارانتی فقط شامل وضعیت رنگ و بدنه می‌شود و تا ۷ روز اعتبار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.