راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی خودرو در اهواز

0 5,211

اهوازی‌های عزیز، دیگر نگران خرید و فروش خودروی دست‌ دوم نباشید! «کارنامه»، سرویس جدید «دیوار»، در اهواز آغاز به کار کرد. از این به بعد می‌توانید خرید و فروش خودرو را در شرایطی امن، راحت و بدون دردسر، در سریع‌ترین زمان ممکن تجربه کنید. اگر خودروی کارکرده‌ای را برای خرید انتخاب کرده‌اید، کارشناسی کامل بدنه، شرایط فنی و مدارک آن را به کارنامه بسپارید. وقت فروش هم همچنان روی کارنامه حساب کنید. کارنامه با سرویس «فروش سفارشی»، خودروی شما را به آسانی و در نهایت امنیت می‌فروشد تا هیچ دردسر و مشکلی را تجربه نکنید.

سرویس «کارشناسی خودرو» در اهواز

اگر وقت خرید خودرو از رنگ، بدنه و مسائل فنی یا مدارک و اسناد مرتبط با آن سر درنمی‌آورید، جای نگرانی نیست. سرویس کارشناسی خودروی کارنامه در اهواز از این به بعد در کنار شماست و شما می‌توانید کار را به کارشناسان حرفه‌ای آن بسپارید. کارشناسان متبحر کارنامه، که در آکادمی دانشگاه صنعتی شریف آموزش دیده‌اند، به محض ثبت درخواست شما به کمکتان می‌آیند و بیش از ۴۳۰ نقطۀ خودروی موردنظرتان را در بررسی می‌کنند.

حتما بخوانید: محاسبه افت قیمت خودرو و عوامل موثر بر آن

کارشناسان کارنامه هم از نظر فنی اطلاعات بسیار زیادی دربارۀ بخش‌ها و قطعات مختلف خودرو دارند و هم با تکیه بر تجربۀ زیاد خود، ارزیابی‌های درستی از نواقص خاص هر خودرو دارند. علاوه بر این‌ها، این کارشناسان خبره در قیمت‌گذاری نیز متخصص‌اند و علاوه بر رنگ و بدنه و وضعیت فنی، اسناد و مدارک قانونی و حقوقی وسیله را هم با دقت بسیار زیاد بررسی می‌کنند، تا مشکلی در روند معامله پیش نیاید. دیگر چه می‌خواهید؟ وقت خرید خودروی کارکرده، کارشناسان کارنامه تمام و کمال در کنارتان خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرویس کارشناسی خودرو در اهواز این است که گزارش کارشناسی آن از سوی کارنامه ضمانت می‌شود. کارنامه، گزارش کارشناسی خود را تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان گارانتی می‌کند تا خیال شما از بابت اطلاعات آن و کیفیت کار راحت باشد.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

مزایای بهره‌مندی از سرویس «کارشناسی خودرو در محل»

شاید با خودتان بگویید: خودم که بلدم ماشین بخرم و بفروشم، چرا کارنامه؟ اگر با مزایای سرویس «کارشناسی در محل» کارنامه به طور کامل آشنا شوید، نظرتان کاملاً عوض خواهد شد:

  •       کارشناسان خبرۀ تیم کارنامه همه‌جوره بر بخش‌های مختلف خودرو مسلط‌ هستند و به زیر و بم مسائل فنی واقف‌اند. آنها در دوره‌های تخصصی آکادمی دانشگاه صنعتی شریف آموزش دیده و پس از گذارندن دوره‌های مختلف عملی و علمی، تایید شده‌اند.
  •       کارشناسان کارنامه بررسی مدارک خودرو و نظارت بر بخش‌های حقوقی و قانونی معامله را هم به عهده می‌گیرند. این یعنی دیگر نیاز نیست که نگران معامله در ابعاد قانونی‌ و حقوقی‌اش باشید، زیرا با نظارت کارشناسان کارنامه همه‌چیز تحت‌کنترل خواهد بود.
  •       کارشناسان کارنامه در قیمت‌گذاری تبحر دارند. تیمی قوی از کارشناسان فروش کارنامه، بعد از دریافت داده‌های دقیق کارشناسان فنی، اقدام به تعیین قیمت خودروها می‌کند. منابع معتبری مانند داده‌های مراکز تعویض پلاک و سایت معروف «دیوار»، بزرگترین سایت نیازمندی‌های ایران، در اختیار کارشناسان فروش کارنامه قرار دارد؛ و این کارشناسان از طریق همین اطلاعات دقیق و به‌روز، اقدام به تعیین قیمت‌ درست برای هر خودرو می‌کنند.

کارشناسی خودرو در اهواز

promotion banner

سرویس «فروش سفارشی» در اهواز

می‌خواهید خودروی کارکرده خود را بفروشید؟ لابد می‌دانید که فرایند فروش چه مراحل پردردسری دارد و گاهی چقدر زمان‌بر می‌شود. در حالت عادی ابتدا باید خودرو را بررسی و بعد با کلی پرس و جو، قیمت‌گذاری کنید. بعد، نوبت آگهی‌ کردن است. پس از آگهی‌کردن، حالا وقت پاسخ به تماس‌های پی در پی و گاه و بی‌گاه مشتریان احتمالی‌ست. بعد از تماس‌های بسیار، تازه بازدیدهای زیاد و سر و کله زدن با افراد ناشناس شروع می‌شود. در نهایت هم هول و ولای تنظیم قولنامه و ترس از کلاه‌برداری!

اما نگران نباشید! از این به بعد سرویس «فروش سفارشی» کارنامه در اهواز هم در دسترس است، تا بتوانید بدون کمترین دردسر و به آسان‌ترین روش ممکن خودروی خود را به قیمت مناسب بفروشید.

کارشناسان فنی کارنامه بعد از کارشناسی دقیق، عکاسی و قیمت‌گذاری منصفانه، اقدام به آگهی‌کردن خودروی شما در دیوار و کارنامه می‌کنند. آن‌ها به‌جای شما به همه تماس‌ها پاسخ می‌دهند و نهایتا از تعداد محدودی خریدار واقعی برای بازدید از خودرو دعوت می‌کنند. کارشناسان فنی کارنامه در تمام این بازدیدها هم در کنار شما خواهند بود. از آنجا که کارنامه در معرفی خودرو، پاسخ‌گویی به مشتریان احتمالی و قیمت‌گذاری حرفه‌ای عمل می‌کند، معمولاً خودروها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌فروشد.

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد سرویس «فروش سفارشی» در اهواز

استفاده از سرویس فروش سفارشی یعنی آسودگی خیال و امنیت در هنگام فروش خودروی کارکرده. در ادامه با بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس «فروش سفارشی» آشنا می‌شوید:

  • کارشناسی دقیق و قیمت‌گذاری منصفانه
  • کاهش تماس‌های پی در پی
  • تسلط، حوصله، مشتری‌مداری و همواره در دسترس بودن کارشناسان فروش کارنامه
  • امنیت معامله و نظارت کارشناسان کارنامه بر مراحل حقوقی آن

در ضمن، این سرویس برای فروشنده‌ها کاملاً رایگان و بدون کمیسیون است.

کارشناسی خودرو در اهواز

روش‌های استفاده از سرویس‌های کارنامه

استفاده از سرویس کارشناسی خودرو در اهواز مثل آب خوردن است. یا با شماره ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید، یا از طریق سایت کارنامه، اقدام به ثبت سفارشتان کنید. بعد از ثبت سفارش، با هماهنگی با شما، کارشناسان کارنامه در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل بازدید از خودرو ‌می‌آیند و در عرض ۹۰ دقیقه، آن را تمام‌ و کمال بررسی و کارشناسی می‌کنند. بعد از بازدید و بررسی‌های لازم، کارنامه گزارشی کاملی و منظمی از وضعیت خودرو تهیه و به شما ارائه می‌کند.

استفاده از «فروش سفارشی» هم دقیقاً مانند ثبت درخواست «کارشناسی در محل» است. با شماره‌ای که قبل‌تر آمد، تماس بگیرید یا درخوست استفاده از سرویس «فروش سفارشی» را در سایت کارنامه ثبت کنید. بعد از ۱۰ دقیقه، از سمت مجموعه با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای بازدید از خودرو به عمل خواهد آمد.

حتما بخوانید: نحوه تشخیص دستکاری کیلومتر ماشین

بعد از کارشناسی و توافق بر سر قیمت، کارشناسان فروش به تمام تماس‌ها پاسخ خواهند داد و خریداران احتمالی را محک می‌زنند تا چند مشتری واقعی را پیدا کنند. قیمتی که کارشناسان فروش کارنامه اعلام می‌کنند، همان قیمتی است که روی آن با شما به توافق رسیده‌اند.

استفاده از خدمات کارنامه به شما کمک می‌کند که به‌سادگی و بدون دردسر خودروی کارکرده بخرید یا بفروشید. کاری که به نظر بسیاری از افراد سخت و زمان‌بر است، با حضور کارنامه، امن و آسان و سریع پیش خواهد رفت. اگر اهوازی هستید و قصد خرید و فروش خودرو به سرتان زده است، خیالتان راحت! از این به بعد، کارنامه در اهواز زیبا هم سرویس‌های مختلف خود را ارائه می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.